ရန္ကုန္ ေမ ၂၀
ပညာေရး၀န္ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီး
ေဒါက္တာမ်ိဳးသိမ္းႀကီးသည္ ယေန႔ နံနက္(၉)နာရီတြင္ ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး မဂၤလာဒံုၿမိဳ႕နယ္
ေထာက္ၾကံ့အုပ္ခ်ဳပ္မႈ သင္တန္းေက်ာင္း၌ ဖြင့္လွစ္သည့္ အမွတ္စဥ္ (၃/၂၀၁၇)အုပ္ခ်ဳပ္မႈ
သင္တန္းသို႔ သင္ခန္းစာ ေဆြးေႏြးပို႔ခ်သည္။
ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီး ေဒါက္တာမ်ိဳးသိမ္းႀကီးက
ေဆြးေႏြးပို႔ခ်ရာတြင္ ပညာေရး ၀န္ႀကီးဌာန အေနျဖင့္ အေျခခံ ပညာသင္ယူၿပီးေျမာက္ေရး၊ သင္ယူမႈအခြင့္အလမ္း
ပိုမုိျမင့္မားေရးႏွင့္ သင္ယူတတ္ ေျမာက္မႈ အရည္အေသြး ေကာင္းမြန္ေရး ေဆာင္ရြက္ လ်က္ရွိပါေၾကာင္း၊
ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူမ်ား လူသားေကာင္း တစ္ဦး ျဖစ္လာေစရန္ ျပဳစုပ်ိဳးေထာင္ေရး၊ အခ်င္းခ်င္း
ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္တတ္သည့္ အေလ့ အက်င့္ေကာင္း မ်ား ပိုမိုအားေကာင္းလာေစရန္း၊ ထူးခၽြန္ထက္ျမက္သည့္
ေက်ာင္းသားမ်ား ေမြးထုတ္ရာတြင္ တီထြင္ၾကံံဆႏိုင္သည့္ ယွဥ္ၿပိဳင္ႏုိင္စြမ္းရွိေသာ အရည္အခ်င္းျပည့္၀သည့္
ေက်ာင္း သားေက်ာင္း သူမ်ား ေမြးထုတ္ေပးႏုိင္ရန္ လိုအပ္ပါေၾကာင္း။
မူလတန္းအဆင့္တြင္ ေက်ာင္းထြက္သူ လံုး၀ပေပ်ာက္ေရး၊
အလယ္တန္းႏွင့္ အထက္တန္းအဆင့္မ်ားသို႔ အဆင့္ဆင့္ ဆက္လက္ပညာသင္ ၾကားႏုိင္ေရးအတြက္ မိဘမ်ားႏွင့္ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ေရး၊
ေက်ာင္းဖြံ႕ၿဖိဳး တုိးတက္ေရးမ်ားတြင္ ေက်ာင္းသားႏွင့္ မိဘပူးေပါင္းပါ၀င္ေဆာင္ရြက္္ရန္
လိုအပ္ပါေၾကာင္း၊ ဆရာ ဆရာမမ်ား၏ ဘာသာရပ္ ကၽြမ္းက်င္မႈႏွင့္္ သင္ၾကားမႈစြမ္းရည္ျမင့္မား
လာေစရန္အတြက္ သင္တန္းမ်ား ဖြင့္လွစ္ပို႔ခ် ေဆာင္ရြက္ရန္ လိုအပ္ပါေၾကာင္း၊ လက္ေထာက္
ညႊန္ၾကား ေရးမွဴးမ်ားႏွင့္ ၿမိဳ႕နယ္ ပညာေရးမွဴးမ်ား အေနျဖင့္ မိမိ တို႔၏လုပ္ငန္းတာ၀န္မ်ားကို
တာ၀န္ယူမႈ၊ တာ၀န္ခံမႈအျပည့္ျဖင့္ မိမိတို႔၏ လုပ္ငန္း တာ၀န္မ်ားကို ကၽြမ္းက်င္စြာ ေဆာင္ရြက္ရန္ႏွင့္
မိမိတို႔တာ၀န္ယူေဆာင္ရြက္သည့္ ေဒသမ်ားတြင္ ဖြံ႕ၿဖိဳး တုိးတက္ေစရန္ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲမႈမ်ား
လုပ္ေဆာင္ႏုိင္ရန္ အေရးႀကီးပါေၾကာင္း၊ ၂၀၁၇-၂၀၁၈ ပညာသင္ႏွစ္ ေက်ာင္း ေနအရြယ္ကေလးတုိင္း
ေက်ာင္းအပ္ႏွံေရးႏွင့္ ေက်ာင္းထြက္သူ ပေပ်ာက္ေရး ျပည္သူ အားလံုးပူးေပါင္း ပါ၀င္ေဆာင္ရြက္ေရးႏွင့္
ပညာေရးက႑ ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ရန္္ ေဆာင္ရြက္မည့္ လုပ္ငန္း စဥ္မ်ားႏွင့္ စပ္ လ်ဥ္း၍ ေဆြးေႏြးေျပာၾကားသည္။
အဆိုပါသင္တန္းသို႔ တုိင္းေဒသႀကီးႏွင့္ျပည္နယ္အသီးသီးမွ
လက္ေထာက္ ညႊန္ၾကားေရးမွဴးႏွင့္ ၿမိဳ႕နယ္ ပညာေရးမွဴး သင္တန္းသား သင္တန္းသူ စုစုေပါင္း(၆၂)ဦး
တက္ေရာက္ၾကၿပီး သင္တန္းကာလ မွာ ေမ(၄) ရက္မွ ေမ(၂၄)ရက္အထိ (၂၁)ရက္ၾကာ ဖြင့္လွစ္သင္ၾကားပို႔ခ်လ်က္ရွိေၾကာင္း
သိရသည္။
(ပညာေရး)
No comments:
Post a Comment