Thursday, May 11, 2017

ပအုိ႔၀္တုိင္းရင္းသားေရးရာ၀န္ႀကီး ေပါင္ၿမိဳ႕နယ္အတြင္းရွိ ေဒသခံပအုိ႔၀္တုိင္းရင္းသားမ်ားႏွင့္ေတြ႔ဆုံ

ေပါင္  ေမ  ၁၁
မြန္ျပည္နယ္ ပအုိ႔၀္တုိင္းရင္းသားေရးရာ၀န္ႀကီး ေဒၚနန္းစံ၀င့္ခုိင္နွင့္ လႊတ္ေတာ္ကုိယ္စားလွယ္မ်ားသည္ ေမ၁၁ရက္ နံနက္၁၁နာရီက ေပါင္ၿမိဳ႕နယ္ အေထြေထြအုပ္ခ်ဳပ္ေရးဦးစီးဌာန အစည္းအေ၀းခန္းမ ေဒသခံ ျပည္သူ ပအုိ႔၀္တုိင္းရင္းသားမ်ားနွင့္ ေတြ႔ဆုံေဆြးေႏြးခဲ့ၾကေၾကာင္း သိရသည္။

အခမ္းအနားတြင္ ပအုိ႔၀္တုိင္းရင္းသားေရးရာ၀န္ႀကီးက မိမိတုိ႔၏ ပအုိ႔၀္စာေပနွင့္ယဥ္ေက်းမႈမ်ားကုိ ထိန္းသိမ္း ေစာင့္ေရွာက္ရန္နွင့္ ေဒသခံပအုိ႔၀္တုိင္းရင္းသားျပည္သူမ်ားအေနျဖင့္ ေက်းရြာဖြံ႕ၿဖိဳးေရးလုိအပ္ခ်က္မ်ားကုိ တင္ျပၾကရန္ ေျပာၾကားခဲ့သည္။
"ကၽြန္မတုိ႔လူမ်ဳိးရွိေနတာကုိ လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက မသိၾကဘူး၊ ဒါကုိ သိဖုိ႔ကၽြန္မတုိ႔ အတူတကြ လက္တြဲၿပီး ေဖာ္ေဆာင္ရမယ္၊ ကၽြန္မတုိ႔လူမ်ဳိးက ရုိးသားၿပီး အသိပညာဗဟုသုတနည္းပါးၾကတယ္၊ ဒါေၾကာင့္ သၾကၤန္မတုိင္ခင္ကဆုိရင္ အလံတရာမွာ ပအုိ႔၀္မ်ဳိးဆက္သစ္လူငယ္ေတြအတြက္ ပအုိ႔၀္စာေပယဥ္ေက်းမႈ၊ ကြန္ပ်ဴတာသင္တန္း၊ အဂၤလ္ိပ္စာသင္တန္း၊ အေထြေထြဗဟုသုတ သင္တန္းကုိ ဖြင့္လွစ္ေပးခဲ့ပါတယ္။ ေနာင္ကုလားအလယ္ရြာမွာလည္း ဒီသင္တန္းေတြအျပင္ စက္ခ်ဳပ္သင္တန္းမ်ားကုိပါ သင္ၾကားေပး ေနပါတယ္။ အနယ္အနယ္ အရပ္ရပ္မွာရွိေသာ စာေရးဆရာမ်ားကုိ ဖိတ္ၿပီးေတာ့  ကေလးေတြဗဟုသုတရရွိဖုိ႔အတြက္ ေဟာေျပာပြဲ ျပဳလုပ္ေပးေနပါတယ္။ ဒါမွသူတုိ႔ေလးေတြ ဗဟုသုတျပည့္စုံၿပီး အေကာင္းအဆုိးကုိ ေ၀ဖန္ပုိင္းျခားနုိင္မွာပါ" ဟု ၄င္းက ေျပာၾကားခဲ့သည္။
"ေနာက္တစ္ခုက ရြာေတြမွာလုိအပ္ေနတဲ့ လွ်ပ္စစ္မီးရရွိေရး၊ လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရးေကာင္းမြန္ေရး ျပဳလုပ္ေပးသြားဖုိ႔ ရွိပါတယ္။ က်န္းမာေရးကိစၥဆုိရင္လည္း မြန္ျပည္နယ္အတြင္းရွိ ေ၀လံေခါင္ပါးေသာ တုိင္းရင္း သားေဒသမွ ရြာတုိင္းလုိလုိမွာ ေဆးခန္းေတြ၊ ဆရာ၀န္ေတြ သူနာျပဳဆရာမေတြ မရွိၾကဘူး၊ ဒါကုိ အဆင္ေျပေအာင္ ကၽြန္မက နုိင္ငံျခားက လူမႈေရးအဖြဲ႔အစည္းေတြကုိ အကူအညီ ေတာင္းၿပီးေတာ့ ရြာမွာရွိတဲ့ အသက္(၂၀)နွစ္ နွင့္(၃၅)နွစ္ၾကား တစ္ရြာတစ္ေယာက္ႏႈန္းျဖင့္ က်န္းမာေရးဌာနနဲ႔ပူးေပါင္းၿပီးေတာ့ က်န္းမာေရး လုပ္သားအျဖစ္ သင္တန္းပုိ႔ခ်သြားဖုိ႔ စီစဥ္ထားပါတယ္" ဟု ၄င္းက ဆက္လက္ေျပာျပခဲ့သည္။
ထုိ႔ေနာက္ တတ္ေရာက္လာေသာ ေဒသခံျပည္သူမ်ားက လမ္း၊ တံတား၊ လွ်ပ္စစ္မီးအစရွိသည့္ မိမိတုိ႔ ေက်းရြာ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရးအတြက္ လုိအပ္ခ်က္မ်ားကုိ တင္ျပေဆြးေႏြးရာ သက္ဆုိင္ရာ ဌာနအသီးသီးက ျပန္လည္ေျဖၾကားေပးခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

ကုိဟိန္း(ေပါင္)

No comments:

Post a Comment