ေနျပည္ေတာ္
မတ္ ၂၈
ေဆးလူမႈ ဆက္ဆံေရး၏ အေရးပါမႈကို ျပည္သူမ်ား သိရွိၾကရန္လည္း
အေရးႀကီးပါေၾကာင္း၊ ေဆးလူမႈ ဆက္ဆံေရး အေနျဖင့္ လူနာမ်ားကို မိမိတို႔ မိသားစုသဖြယ္ သေဘာထား
ဆက္ဆံ လမ္းၫႊန္ေပးရန္ လိုအပ္ေၾကာင္း၊ သို႔မွသာ လူနာမ်ား အေနျဖင့္ ေဆး႐ုံ တက္ေရာက္ရာတြင္
လည္းေကာင္း၊ ေဆးကုသမႈ ခံယူစဥ္ႏွင့္ ေဆး႐ုံဆင္းခ်ိန္ တို႔တြင္လည္း စိတ္ေက်နပ္ ႏွစ္သက္မႈ
ရရွိမည္ ျဖစ္ပါေၾကာင္း က်န္းမာေရးႏွင့္ အားကစား ဝန္ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီး ေဒါက္တာျမင့္ေထြး
ကေျပာၾကားသည္။
လူနာမ်ားအေနျဖင့္ ေဝဒနာ တစ္ခုခုခံစားရ၍ ေဆး႐ုံသို႔ ေရာက္ရွိ
လာခိုက္တြင္ ေကာင္းမြန္စြာျဖင့္ ကုသမႈခံယူရန္ႏွင့္ ေကာင္းမြန္စြာ ဆက္ဆံခံရရန္ ေမၽွာ္လင့္တတ္ၾကသျဖင့္
ေဆးလူမႈ ဆက္ဆံေရးမွဴးမ်ား အေနျဖင့္ အဆိုပါ လိုအပ္ခ်က္မ်ားကို တတ္ႏိုင္သမၽွ ျဖည့္ဆည္းေပးၾကရန္
လိုအပ္ပါေၾကာင္း၊ သူနာျပဳ၊ သားဖြား အသင္းမ်ား ရွိသကဲ့သို႔ ေဆးလူမႈ ဆက္ဆံေရး အသင္းလည္း
ရွိေစခ်င္ၿပီး လုပ္ေဆာင္ရာတြင္လည္း စနစ္တက် ရွိရန္ လိုအပ္ပါေၾကာင္း။
ေဆး႐ုံႀကီးမ်ားရွိ Hospital Reception Counter မ်ား၌လည္း
ဧည့္ႀကိဳ အမ်ိဳးသမီးမ်ားကို ခန္႔အပ္ထားၿပီး ျဖစ္ပါေၾကာင္း၊ ႏွီးႏြယ္ဌာနမ်ား၊ လူမႈေရးဝန္ႀကီးမ်ား၊ သာေရးနာေရး
အသင္းမ်ား၊ အလွဴရွင္မ်ား၊ မီဒီယာမ်ား ႏွင့္ လည္း ပူးေပါင္း ေဆာင္႐ြက္ရန္ လိုအပ္ပါေၾကာင္း၊ လူနာမ်ား၏ စိတ္ခ်မ္းသာမႈကို သာမက လူနာရွင္ မိသားစုမ်ား၏
အေရးကိုပါ ဂ႐ုစိုက္ေပးရန္ လိုအပ္ပါေၾကာင္းျဖင့္ မတ္- ၂၆ ရက္ နံနက္ (၉) နာရီက သူနာျပဳ
တကၠသိုလ္- ရန္ကုန္၌ က်င္းပသည့္ ေဆးလူမႈ ဆက္ဆံေရး လုပ္ငန္း ႏွစ္(၆၀)ျပည့္ အထိမ္းအမွတ္
အခမ္းအနားတြင္ ျပည္ေထာင္စု ဝန္ႀကီးက ထိုကဲ့သို႔ ေျပာၾကားခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
ယင္းေနာက္ လက္ေထာက္ ၫႊန္ၾကားေရးမွဴး၊ ေဆးလူမႈ ဆက္ဆံေရး
(အၿငိမ္းစား) ေဒၚယုဇနက်င္က ေက်းဇူးတင္ စကားေျပာၾကားၿပီး က်န္းမာေရးႏွင့္ အားကစား ဝန္ႀကီးဌာန၊
အၿမဲတမ္း အတြင္းဝန္ႏွင့္ ၫႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္မ်ားက အလွဴရွင္မ်ားအား ဂုဏ္ျပဳ မွတ္တမ္းလႊာမ်ား
ေပးအပ္ ခ်ီးျမႇင့္ၾကသည္။
ထို႔ေနာက္ ျပည္ေထာင္စု ဝန္ႀကီးႏွင့္ ဧည့္သည္ေတာ္မ်ားသည္
ခင္းက်င္း ျပသထားသည့္ ေဆးလူမႈ ဆက္ဆံေရးဆိုင္ရာ ျပခန္းငယ္အား ၾကည့္႐ႈအားေပးသည္။
ေဆးလူမႈ ဆက္ဆံေရးလုပ္ငန္း ဖြံ႕ၿဖိဳး တိုးတက္ေရးကို အရွိန္အဟုန္
ျမႇင့္တင္ရန္၊ ဝန္ထမ္းမ်ား စည္းလုံး ညီၫြတ္မႈ ပိုမိုရရွိၿပီး တက္ႂကြစြာ တာဝန္ ထမ္းေဆာင္ၾကေစရန္၊
ေဆးလူမႈ ဆက္ဆံေရး အသင္းတစ္ရပ္ ျဖစ္ေပၚလာေစရန္ ရည္႐ြယ္၍ ယခု အခမ္းအနားကို က်င္းပရျခင္း
ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။ (သတင္းစဥ္)
No comments:
Post a Comment