သံျဖဴဇရပ္ ႏိုဝင္ဘာ ၄
မြန္ျပည္နယ္ အစိုးရ အဖြဲ႔ ပို႔ေဆာင္ ဆက္သြယ္ေရး
ဝန္ႀကီးႏွင့္္ ၿမိဳ႕နယ္အေထြေထြအုပ္ခ်ဳပ္ေရး ဦးစီးဌာန၊ ျမန္မ့ာမီးရထားဌာန၊ လမ္းလုပ္ငန္းဦးစီးဌာနမွ
တာဝန္ရွိသူမ်ား ညိွႏိႈင္းစီစဥ္မႈျဖင့္ သံျဖဴဇရပ္-ထားဝယ္ ေမာ္ေတာ္ကားလမ္း မိုင္တိုင္အမွတ္၂၁၆/၆၇
၀ဲသြန္ေခ်ာင္ေက်းရြာရွိ ေမာ္ေတာ္ကားလမ္းႏွင့္ မီးရထားလမ္း ျဖတ္ေနရာအား ယာဥ္မ်ား အႏၲရာယ္ကင္းရွင္းစြာ
ေမာင္းႏွင္သြားလာႏိုင္္ေရးအတြက္ ျမန္မာ့မီးရထား သံလမ္း အင္ဂ်င္နီယာဌာနႏွင့္ သံျဖဴဇရပ္ၿမိဳနယ္
လမ္းဦးစီးဌာနတို႔ ညွိႏိႈင္းပူးေပါင္းကာ Level Crossing လမ္း အဆင့္ျမွင့္တင္မႈကို ႏိုဝင္ဘာ၃ရက္
ည၉နာရီအခ်ိန္မွ စတင္ေဆာင္ရြက္ခဲ့သည္။
"မီးရထားသံလမ္းခင္းျခင္းအပိုင္းကို
ည၉နာရီအခ်ိန္က စတင္ၿပီး လုပ္ကိုင္ပါတယ္။ ဒီလမ္းမႀကီးေပၚမွာ
ညပိုင္းမွာလည္း ထားဝယ္-ၿမိတ္ ခရီးသည္ မွန္လံုကားနဲ႔ ကုန္တင္ကားႀကီးေတြက ညလံုးေပါက္သြားလာ
ေနၾကတဲ့အျပင္ ေန႔ဖက္မွာလည္း ယာဥ္ေတြက စဥ္ဆက္မျပတ္ သြားလာေနၾကေတာ့ သံလမ္းျပင္ဆင္ေနခ်ိန္ လမ္းပိတ္ထားရင္ တစ္္နာရီေလာက္အတြင္းမွာ ယာဥ္စီးေရတစ္ရာေက်ာ္ေလာက္ တန္းစီေနရလို႔ အလုပ္ကို ရပ္ၿပီး ကားသြားလာႏိုင္ဖို႔ စီစဥ္ေပးရတာ တစ္ညနဲ႔ၿပီးရမွာ မၿပီးပဲ အခ်ိန္ၾကန္႔ၾကာ ေနပါတယ္။ လမ္းလႊဲလမ္း ေၾကာင္းက မရွိဘူးျဖစ္ေနလို႔ ယေန႔ည ၿပီးစီးေရးကို ႀကိဳးပမ္းေနပါတယ္။ သံလမ္းအပိုင္းက Level Crossing
၅၅.၅ေပ အက်ယ္ ေဆာင္ရြက္မွာ ျဖစ္ၿပီး သံလမ္းက႑ၿပီးရင္ လမ္းဦးစီးဌာနက ကတၲရာခင္း လုပ္ငန္းကို တစ္
ဆက္ထဲ လုပ္ေဆာင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္"ဟု သံလမ္းအင္ဂ်င္နီယာရံုးအငယ္တန္းအင္ဂ်င္နီယာ-ဦးေက်ာ္လြင္ဦး
မွေျပာၾကားခဲ့သည္။
ယခုလုပ္ငန္းေဆာင္ရြက္ေနသည့္ကားလမ္းႏွင့္ ရထားလမ္း Crossing ေနရာသည္ ယခင္္ကတၲရာလမ္း
အက်ယ္၁၅ေပခန္႔သာ ရွိသျဖင့္ ယာဥ္္မေတာ္တဆမႈ မၾကာခဏ ျဖစ္ေပၚေလ့ရွိရာ ယခုကတၲရာလမ္း အက်ယ္၂၄ေပကို ရထားလမ္းအပိုင္း ေဆာင္ရြက္ျခင္းႏွင့္ အတူတစ္ၿပိဳင္တည္း လုပ္ေဆာင္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း လမ္းဦးစီးဌာန အငယ္တန္းအင္/ယာ-၂ (ၿမိဳ႕ျပ) ေဒၚျမင့္ျမင့္ေအာင္၏ ေျပာၾကားခ်က္အရ သတင္းရရွိသည္။
ညပိုင္းမွာလည္း ထားဝယ္-ၿမိတ္ ခရီးသည္ မွန္လံုကားနဲ႔ ကုန္တင္ကားႀကီးေတြက ညလံုးေပါက္သြားလာ
ေနၾကတဲ့အျပင္ ေန႔ဖက္မွာလည္း ယာဥ္ေတြက စဥ္ဆက္မျပတ္ သြားလာေနၾကေတာ့ သံလမ္းျပင္ဆင္ေနခ်ိန္ လမ္းပိတ္ထားရင္ တစ္္နာရီေလာက္အတြင္းမွာ ယာဥ္စီးေရတစ္ရာေက်ာ္ေလာက္ တန္းစီေနရလို႔ အလုပ္ကို ရပ္ၿပီး ကားသြားလာႏိုင္ဖို႔ စီစဥ္ေပးရတာ တစ္ညနဲ႔ၿပီးရမွာ မၿပီးပဲ အခ်ိန္ၾကန္႔ၾကာ ေနပါတယ္။ လမ္းလႊဲလမ္း ေၾကာင္းက မရွိဘူးျဖစ္ေနလို႔ ယေန႔ည ၿပီးစီးေရးကို ႀကိဳးပမ္းေနပါတယ္။ သံလမ္းအပိုင္းက Level Crossing
၅၅.၅ေပ အက်ယ္ ေဆာင္ရြက္မွာ ျဖစ္ၿပီး သံလမ္းက႑ၿပီးရင္ လမ္းဦးစီးဌာနက ကတၲရာခင္း လုပ္ငန္းကို တစ္
ဆက္ထဲ လုပ္ေဆာင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္"ဟု သံလမ္းအင္ဂ်င္နီယာရံုးအငယ္တန္းအင္ဂ်င္နီယာ-ဦးေက်ာ္လြင္ဦး
မွေျပာၾကားခဲ့သည္။
ယခုလုပ္ငန္းေဆာင္ရြက္ေနသည့္ကားလမ္းႏွင့္ ရထားလမ္း Crossing ေနရာသည္ ယခင္္ကတၲရာလမ္း
အက်ယ္၁၅ေပခန္႔သာ ရွိသျဖင့္ ယာဥ္္မေတာ္တဆမႈ မၾကာခဏ ျဖစ္ေပၚေလ့ရွိရာ ယခုကတၲရာလမ္း အက်ယ္၂၄ေပကို ရထားလမ္းအပိုင္း ေဆာင္ရြက္ျခင္းႏွင့္ အတူတစ္ၿပိဳင္တည္း လုပ္ေဆာင္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း လမ္းဦးစီးဌာန အငယ္တန္းအင္/ယာ-၂ (ၿမိဳ႕ျပ) ေဒၚျမင့္ျမင့္ေအာင္၏ ေျပာၾကားခ်က္အရ သတင္းရရွိသည္။
ၿမိဳ႕နယ္ (ျပန္/ဆက္)
No comments:
Post a Comment