Monday, September 12, 2016

သံလြင္တံတား(ေခ်ာင္းဆုံ)ေရလယ္တိုင္မ်ား တံတားသံေဘာင္တပ္ဆင္လ်က္ရွိ


ေနျပည္ေတာ္ စက္တင္ဘာ ၁၂
ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီး ဦးဝင္းခိုင္သည္ ဌာနဆိုင္ရာ တာဝန္ရွိသူမ်ားႏွင့္ လိုက္ပါလ်က္ စက္တင္ဘာ (၁၀)ရက္ နံနက္ပိုင္းတြင္ တံတားဦးစီးဌာန၊ တည္ေဆာက္ေရးအဖြဲ႕(၁)ႏွင့္ တည္ေဆာက္ေရး အဖြဲ႕(၄)တို႔မွ ေမာ္လၿမိဳင္ၿမိဳ႕ မုပြန္ႏွင့္ ဘီလူးကၽြန္းရွိ ကေညာ္ေက်း႐ြာတို႔ကို ဆက္သြယ္ တည္ေဆာက္ေနသည့္ သံလြင္ျမစ္ကူး ၊ သံလြင္တံတား (ေခ်ာင္းဆုံ) တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းခြင္သို႔ ေရာက္ရွိၿပီး တာ၀န္ရွိသူမ်ား က ရွင္းလင္း တင္ျပသည္။

တင္ျပခ်က္မ်ားအေပၚ ျပည္ေထာင္စု ဝန္ႀကီးက တိုင္းျပည္ဖြံ႕ၿဖိဳး တိုးတက္ေရးအတြက္ အေျခခံ အေဆာက္အဦ ဖြံ႕ၿဖိဳး တိုးတက္ေရးႏွင့္ လမ္းပန္း ဆက္သြယ္ေရးသည္ အဓိကက်သည့္ အခန္းက႑တစ္ခု တြင္ ပါဝင္ပါ ေၾကာင္း ၊ ေမာ္လၿမိဳင္ၿမိဳ႕ႀကီးႏွင့္ ဘီလူးကၽြန္းကို ဆက္သြယ္သည့္အျပင္ ပင္လယ္ႏွင့္ နီးစပ္သည့္ တံတားႀကီး ျဖစ္သည့္အတြက္ စံျပတံတား ႀကီးျဖစ္ေအာင္ စံခ်ိန္စံၫႊန္း ျပည့္မီေအာင္ ေဆာင္႐ြက္ရန္လိုေၾကာင္း ၊ ျပည္တြင္းရွိိ J&M Steel Solutions Co,.Ltd ႏွင့္ MEC တို႔မွ ထုတ္လုပ္ေသာ သံေပါင္မ်ား ကို အသုံးျပဳထား သည့္အတြက္ ႏိုင္ငံျခားသုံးေငြ သက္သာခဲ့ပါေၾကာင္း ၊ Launching Method ျဖင့္ စတင္ အသုံးျပဳသည့္ အတြက္ ငလ်င္ဒဏ္ခံႏိုင္ေအာင္ စနစ္တက် စီမံေဆာင္႐ြက္ရန္ လိုေၾကာင္း၊ တံတားႀကီးၿပီးစီးပါက တည္ေဆာက္မႈ မွတ္တမ္းကို ျပည္သူမ်ား ၊ ေက်ာင္းသား လူငယ္မ်ား သိရွိေလ့လာႏိုင္ရန္ တံတားအနီးတြင္ ျပတိုက္ထားရွိရန္တို႔ကို မွာၾကားသည္ ။
ထို႔ေနာက္ ေရလယ္တိုင္ RP4 ႏွင့္ RP5 ၾကား သံေဘာင္ တပ္ဆင္ေနမႈ တို႔ကို ၾကည့္႐ႈ စစ္ေဆးၿပီး လုပ္ငန္းခြင္ အႏၲရာယ္ ကင္းရွင္းေရး အထူးဂ႐ုျပဳ ေဆာင္႐ြက္ရန္ ၊ သံေဘာင္ တပ္ဆင္ေနစဥ္ သဘာဝ ေဘးအႏၲရာယ္ ႀကိဳတင္ ကာကြယ္ႏိုင္ေရး ျပင္ဆင္ထားရန္ တာဝန္ ရွိသူမ်ားအား မွာၾကားသည္ ။
ဆက္လက္၍ ဘီလူးကၽြန္း၊ ကေညာ္ဘက္ကမ္းသို႔ ေရာက္ရွိၿပီး ေဒသခံျပည္သူမ်ား ၊ ရပ္မိရပ္ဖမ်ားႏွင့္ေတြ႕ဆုံၿပီး ေဒသဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရး ၊ လမ္းပန္း ဆက္သြယ္ေရး လြယ္ကူ အဆင္ေျပေစေရး တို႔အတြက္ ႏိုင္ငံေတာ္ အစိုးရမွ ေငြေၾကးအေျမာက္အျမား အကုန္အက်ခံၿပီး တံတားႀကီးကို တည္ေဆာက္ေပးခဲ့ပါေၾကာင္း၊ တံတား ႀကီး ေအာင္ျမင္စြာ တည္ေဆာက္ၿပီးစီးေရးအတြက္ ျပည္သူမ်ား ဝိုင္းဝန္းပူးေပါင္းေဆာင္႐ြက္ ေပးၾကရန္တို႔ကို ရင္းရင္းႏွီးႏွီး ေတြ႕ဆုံ ေျပာၾကားသည္ ။
ထို႔ေနာက္ ေခ်ာင္းဆုံဘက္ကမ္းတြင္ Steel Box Girder အား Launching Method ျဖင့္ တပ္ဆင္ေနမႈတို႔ကို ၾကည့္႐ႈစစ္ေဆးသည္ ။ သံလြင္တံတား(ေခ်ာင္းဆုံ)သည္ မြန္ျပည္နယ္၊ ေမာ္လၿမိဳင္ၿမိဳ႕ ၊ မုပြန္အရပ္ႏွင့္ ဘီလူးကၽြန္းရွိ ကေညာ္ေက်း႐ြာတို႔ကို ဆက္သြယ္ကာ သံလြင္ျမစ္ကို ျဖတ္ေက်ာ္ တည္ေဆာက္ထားၿပီး တံတား အမ်ိဳးအစားမွာ Main Steel truss ႏွင့္ Steel Box ျဖစ္ၿပီး ၊ တံတားေအာက္ထည္မွာ 1.5m/1.8m ø Bored Pile သံကူကြန္ကရစ္ႏွင္‌့ 1.2mø .RC Concrete တို႔ျဖစ္ၿပီး တံတားအေပၚထည္ကို သံမဏိ သံေပါင္ ဂုံးတံတားႏွင့္ Steel Box Girder + RC Concrete တို႔ျဖင့္ တည္ေဆာက္ထားၿပီး စုစုေပါင္း တံတားအရွည္မွာ (၅၂၀၃.၄) ေပ ၊ ယာဥ္သြားလမ္းအက်ယ္ (၂၈)ေပ ၊ယာဥ္ႏွစ္လမ္းသြားႏွင့္ လူသြားလမ္းတစ္ဖက္လၽွင္ (၃)ေပ (၃)လက္မ ပါရွိ၍ ေရလမ္းကင္းလြတ္ အက်ယ္ (၄၂၆)ေပ ၊ အျမင့္(၄၆)ေပရွိၿပီး ယာဥ္တစ္စီးခ်င္းခြင့္ျပဳအေလးခ်ိန္မွာ (၇၅) တန္ျဖစ္သည္ ။
သံလြင္တံတားေခ်ာင္းဆုံ တည္ေဆာက္ၿပီးစီးပါက မြန္ျပည္နယ္ ၊ ေမာ္လၿမိဳင္ ၿမိဳ႕ေတာ္ႀကီး ဖြံ႕ၿဖိဳး သာယာ လွပၿပီး ၊ ေမာ္လၿမိဳင္ၿမိဳ႕မွ ဘီလူးကၽြန္းရွိ ေက်း႐ြာမ်ားသို႔ သြားလာေသာ ခရီးသြားျပည္သူမ်ား သြားလာေရး လြယ္ကူအဆင္ေျပမွာ ျဖစ္သလို ေဒသခံ ျပည္သူမ်ား၏ စီးပြားေရး ၊ ပညာေရး ၊ က်န္းမာေရး ႏွင္‌့ လူမႈေရးတို႔ အဘက္ဘက္မွ ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္လာမည္ျဖစ္သည္ ။ ဆက္လက္၍ ေန႔လည္ပိုင္းတြင္ ဂ်ပန္ ODA LOAN ျဖင့္ ေဆာင္႐ြက္ေသာ တရနာ - ဘုရားလမ္း ေဆာင္႐ြက္ထားရွိမႈတို႔ကို လမ္းတစ္ေလၽွာက္ ၾကည့္႐ႈစစ္ေဆးသည္။

ထို႔ေနာက္ ညေနပိုင္းတြင္ ေမာ္လၿမိဳင္ၿမိဳ႕ လမ္းဦးစီးဌာန ၊ ျပည္နယ္ၫႊန္ၾကား ေရးမႉး႐ုံးတြင္ ၿမိဳ႕နယ္ ၊ ခ႐ိုင္ ၊ ျပည္နယ္၊ အထူးအဖြဲ႕မ်ားႏွင့္ ၿမိဳ႕ျပႏွင့္ အိမ္ရာ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရး ဦးစီးဌာနတို႔မွ အရာထမ္း ၊ အမႈထမ္းမ်ားႏွင့္ေတြ႕ဆုံ၍ လိုအပ္သည္မ်ားကို ျဖည့္ဆည္း ေဆာင္႐ြက္ေပးခဲ့ေၾကာင္း သိရွိရသည္ ။

No comments:

Post a Comment