Wednesday, February 18, 2015

မုံ႐ြာတကၠသိုလ္တြင္ ဒုတိယ အႀကိမ္ေရာင္စဥ္သစ္ ပန္းခ်ီအႏုပညာ ျပပြဲက်င္းပ

မုံ႐ြာ ေဖေဖာ္ဝါရီ ၁၇
စစ္ကိုင္း တိုင္းေဒသႀကီး၊ မုံ႐ြာၿမိဳ႕၊ ေက်ာကၠာလမ္း၊ မုံ႐ြာတကၠသိုလ္ စာေပႏွင့္ အႏုပညာ အသင္းတြင္ မုံ႐ြာ တကၠသိုလ္ ေရာင္စဥ္သစ္ ပန္းခ်ီ အႏုပညာျပပြဲကို ေဖေဖာ္ဝါရီလ(၁၆)ရက္ေန႔ နံနက္(၁၀)နာရီက က်င္းပရာ မုံ႐ြာတကၠသိုလ္ ပါေမာကၡခ်ဳပ္ ေဒါက္တာဝင္းႏိုင္၊ မုံ႐ြာတကၠသိုလ္ဒုတိယပါေမာကၡခ်ဳပ္၊ ပါေမာကၡဌာနမႉးမ်ား၊ ပါေမာကၡမ်ား၊ ကထိကမ်ား၊ လက္ေထာက္ ကထိကမ်ား၊ ခ်င္းတြင္း ေရၾကည္ပန္းခ်ီအဖြဲ႕ မွေရေဆးပန္းခ်ီ ပညာရွင္မ်ား၊ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူမ်ား တက္ေရာက္ၾကသည္။



အခမ္းအနားတြင္ ေရာင္စဥ္သစ္ ပန္းခ်ီအႏုပညာ ျပပြဲအား မုံ႐ြာတကၠသိုလ္ပါေမာကၡခ်ဳပ္၊ မုံ႐ြာတကၠသိုလ္ ဒုတိယေမာကၡခ်ဳပ္ႏွင့္ မုံ႐ြာတကၠသိုလ္ စာေပႏွင့္အႏုပညာ အသင္းဥကၠဌ ေဒါက္တာေဇာ္ျမင့္နီ (ပါေမာကၡဌာနမႉး၊ ဘူမိေဗဒဌာန)တို႔က ဖဲႀကိဳးျဖတ္ဖြင့္ လွစ္ေပးၿပီး ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူမ်ားႏွင့္အတူ ခန္းမအတြင္းခင္းက်င္း ျပသထားေသာ ပန္းခ်ီကားမ်ားကို လွည့္လည္ၾကည့္႐ႈ အားေပးခဲ့သည္။
ျပပြဲဖြင့္လွစ္ျပသမႈႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး “ဒုတိယအႀကိမ္ေျမာက္ ျပပြဲက်င္းပတာပါ၊ ပထမ အႀကိမ္တုံးက ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူေတြ အေတြ႕အႀကဳံ နည္းေတာ့ ပါဝင္ျပသႏိုင္မႈ နည္းခဲ့တယ္၊ အခုအႀကိမ္မွာေတာ့ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူ(၂၀)ဦးအထိ ပါဝင္ျပသ လာႏိုင္တယ္၊ ျပင္ပကပန္းခ်ီ ပညာရွင္ေတြ ပါဝင္လာေတာ့ ေတာ္ေတာ္ ေလးကို ျပပြဲက အသက္ဝင္လာတယ္၊ ပန္းခ်ီကားေတြက တစ္ခ်ိဳ႕ေတြကို ေရာင္းမွာပါ၊ တစ္ခ်ိဳ႕ပန္း ခ်ီကား ေတြ ကေတာ့ ျပသ႐ုံပဲ ျပသာတာပါ၊ မေရာင္းပါဘူး၊ ေက်ာင္း သား၊ ေက်ာင္း သူေတြ ျပပြဲကာလအတြင္း မည္သူ မဆို လာၿပီး ၾကည့္႐ႈေလ့လာ ႏိုင္ပါတယ္” ဟုျပပြဲျဖစ္ေျမာက္ေရး ေကာ္မတီမွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာသည္။
မုံ႐ြာတကၠသိုလ္ ေရာင္စဥ္သစ္ပန္းခ်ီ အႏုပညာ ျပပြဲတြင္ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူမ်ား (၁၀)ဦးေရးဆြဲ ထားေသာ ပန္းခ်ီကား (၂၀)ကား၊ ခ်င္းတြင္းေရၾကည္ ပန္းခ်ီအဖြဲ႕မွ ဆရာ(၁၀)ဦးမွ ပန္းခ်ီကား(၄၀)ခ်ပ္၊ ႏွင့္ ျပင္ပမွ ဝါသနာရွင္ ပန္းခ်ီပညာရွင္ (၁၉)ဦး တို႔မွ ပန္းခ်ီကား(၅၈)ခ်ပ္၊ မုံ႐ြာတကၠသိုလ္ ဆရာတစ္ဦးက ပန္းခ်ီကား (၂)ခ်ပ္ စုစုေပါင္း(၁၂၀) ခ်ပ္တို႔ အား ေဖေဖာ္ဝါရီလ (၁၆)ရက္ေန႔မွ ေဖေဖာ္ဝါရီလ(၂၇)ရက္ေန႔ထိ ရက္သတၱပတ္ (၂)ပတ္ၾကာ ေက်ာင္းဖြင့္ခ်ိန္ နံနက္(၉)နာရီမွ ညေန(၃)နာရီခြဲ အထိျပသသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ႏွင့္ထမအႀကိမ္ ေရာင္စဥ္သစ္ပန္းခ်ီ အႏုပညာျပပြဲတြင္ ပန္းခ်ီကား(၈၉)ခ်ပ္ ပါဝင္ျပခဲ့ရာ ပန္းခ်ီကား(၁၀)ခ်ပ္ ေရာင္းခ် ရေၾကာင္း သိရသည္။

No comments:

Post a Comment