ပို႔ေဆာင္ေရး
ဝန္ႀကီးဌာနႏွင့္ ပတ္သက္၍ ေမးျမန္းမႈ အေပၚ ေဆာင္႐ြက္မႈ အေျခအေနမ်ား
၁။
ဖ်ာပုံၿမိဳ႕ ကမ္းနားလမ္း ကမ္းၿပိဳကာ ကာကြယ္ေရး အတြက္ ေဆာင္ရြက္ေပးပါ ရန္ကိစၥႏွင့္ ပတ္သက္၍
ေမးျမန္းခ်က္ အေပၚ ဖ်ာပုံၿမိဳ႕သည္ ေရေၾကာင္းကပ္၍ ပြတ္တိုက္ စီးဆင္းခံရမႈ တို႔ေၾကာင့္
ေရတိုက္စား ခံရမႈအ မ်ားဆုံး ျဖစ္ေသာ ဖ်ာပုံၿမိဳ႕ ျပည္လုံး ခ်မ္းသာသာ စည္ဘုရားေရွ႕ ျမစ္ကမ္း
ၿပိဳမႈမ်ား
ျဖစ္ေပၚ လာမႈကို ကာကြယ္ ရန္ Bored Pile အေျချပဳ ေျမထိန္းနံရံ ေပ၂၀၀ အား ၁၇ -၃-၂၀၁၁
ေန႔မွစ၍ ေရအရင္း အျမစ္ႏွင့္ ျမစ္ေခ်ာင္းမ်ား ဖြံ႕ၿဖိဳး တိုးတက္ေရး ဦးစီး ဌာန၏
ဒီဇိုင္း နည္းပညာပိုင္း အနီးကပ္ႀကီးၾကပ္မႈ ေဆာင္႐ြက္ေပးခဲ့ရာ ၅-၆-၂၀၁၁ ရက္ေန႔တြင္
လုပ္ငန္းမ်ား အားလုံး ေဆာင္႐ြက္ၿပီးဆုံး ခဲ့ၿပီျဖစ္ပါသည္။ ဖ်ာပုံၿမိဳ႕ ကမ္းနား
လမ္းကမ္းၿပိဳ ကာကြယ္ ေရးႏွင့္ ေသာင္တူး လုပ္ငန္းအတြက္ ရန္ပုံေငြက်ပ္ ၂၅၅ ဒသမ ၂
သန္း ရရွိရန္ တင္ျပ ထားၿပီး ရန္ပုံေငြ ရရွိ သည္ႏွင့္ ေဆာင္႐ြက္ ေပးသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း
ေျဖၾကား အပ္ပါသည္။
၂။
ဓႏုျဖဴၿမိဳ႕နယ္အတြင္း ဧရာ၀တီျမစ္ အေနာက္ဘက္ ကမ္းရွိ အမွတ္ (၁၅/၁၆) ရပ္ကြက္ႏွင့္
အုန္းပင္ ကြင္း ေက်း႐ြာအုပ္စု ေရလဲႀကီး / အိုးဘို ႐ြာတို႔သည္ ႏွစ္စဥ္ ျမစ္ကမ္း ၿပိဳက် မႈေၾကာင့္
ေနအိမ္မ်ား ေ႐ႊ႕ေျပာင္း ေနရပါသျဖင့္ ေဆာင္႐ြက္ ေပးပါရန္ ကိစၥႏွင့္ပတ္သက္၍ ေမးျမန္း
ခ်က္အေပၚ ပို႔ေဆာင္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန ေရအရင္း အျမစ္ႏွင့္ျမစ္ ေခ်ာင္းမ်ား ဖြံ႕ၿဖိဳး တိုးတက္ေရး
ဦးစီးဌာန အေနျဖင့္ (၁၅/၁၆) ရပ္ကြက္ႏွင့္ ဓႏုျဖဴၿမိဳ႕ ကမ္းၿပိဳ ကာကြယ္ေရး အတြက္ ခန္႔မွန္းေျခ
ကုန္က်စရိတ္ ျပဳစုတင္ျပထားၿပီး ဧရာ၀တီ တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရမွ တစ္ဆင့္
ရန္ပုံေငြက်ပ္ ၁၁၁ ဒသမ ၉ သန္း တင္ျပေတာင္းခံ ထားပါသည္။ ရန္ပုံေငြ ရရွိပါက
ဦးစီးဌာနမွ နည္းပညာ ပူးေပါင္း ပါဝင္ ေဆာင္႐ြက္ သြားမည္ ျဖစ္ပါေၾကာင္း ေျဖၾကား အပ္ပါသည္။
၃။ မအူပင္ ျမစ္ကမ္း
ထိန္းသိမ္းျခင္းကိစၥ အေရးတႀကီး ေဆာင္႐ြက္ေပးရန္ ကိစၥႏွင့္ ပတ္သက္၍ ေမးျမန္းခ်က္
အေပၚ မအူပင္ၿမိဳ႕ ျမစ္ကမ္း ေရတိုက္စား ကမ္းၿပိဳ ကာကြယ္ေရး လုပ္ငန္း ေဆာင္႐ြက္ ႏိုင္ရန္အတြက္
ပို႔ေဆာင္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန ေရအရင္းအျမစ္ႏွင့္ ျမစ္ေခ်ာင္းမ်ား ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရး ဦးစီးဌာန
အေနျဖင့္ ကြင္းဆင္းတိုင္း တာစစ္ ေဆးျခင္း လုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္႐ြက္ခဲ့ၿပီး ကာကြယ္ေရး
လုပ္ငန္းစီမံခ်က္ျပဳစု၍ ဧရာ၀တီတိုင္း ေဒသႀကီး အစိုးရ အဖြဲ႕သို႔ တင္ျပခဲ့ရာ ျပည္ေထာင္စု
အစိုးရသို႔ ရန္ပုံေငြရရွိေရး တင္ျပ ေတာင္းခံထားၿပီး ျဖစ္ပါသည္။ ထို႔ျပင္
ဧရာ၀တီတိုင္း ေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕၏ ၂၀၁၃-၂၀၁၄ ျဖည့္စြက္ရန္ပုံေငြ (R.E) တြင္
ထည့္သြင္း ေရးဆြဲ၍ တင္ျပေတာင္ခံ ထားပါသည္။ ရန္ပုံေငြရရွိပါက
မအူပင္ၿမိဳ႕ ကမ္းနားလမ္း ျမစ္ကမ္း ထိန္းသိမ္းျခင္း လုပ္ငန္း မ်ား အား ေဆာင္႐ြက္ သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။
ဆက္သြယ္ေရးႏွင့္ သတင္း အခ်က္အလက္ နည္းပညာ ဝန္ႀကီးဌာနႏွင့္ ပတ္သက္၍
ေမးျမန္းမႈ အေပၚ ေဆာင္႐ြက္မႈ အေျခ အေနမ်ား
၁။
က်ိဳက္လတ္ ၿမိဳ႕နယ္တြင္ GSM တယ္လီဖုန္း ဆက္သြယ္မႈ လုံး၀အဆင္ မေျပပါသျဖင့္
Transmission Line တုိးခ်ဲ႕ ေဆာင္ရြက္ေပးပါရန္ ေမးျမန္းခ်က္ ႏွင့္ပတ္သက္၍
က်ိဳက္လတ္ၿမိဳ႕တြင္ GSM စခန္းႏွစ္ခုႏွင့္ CDMA -450 MHz စခန္း တစ္ခုရွိေၾကာင္း၊
GSM တယ္လီဖုန္း ဆက္သြယ္မႈ အဆင္မေျပျခင္း ကိစၥႏွင့္ စပ္လ်ဥ္း၍ နည္းပညာပိုင္း
ဆိုင္ရာ အားျဖင့္ GSM BTS စခန္းတစ္ခုလွ်င္ အေဝးလိႈင္း 2 E1 ျဖင့္ လုံေလာက္မႈ
ရွိပါသည္။ အေဝးလိုင္း အေနျဖင့္ က်ိဳက္လတ္ က်ိဳက္လတ္ BTS မွဖ်ာပုံ BSC ၊
ထိုမွတစ္ဆင့္ ရန္ကုန္ MSC သို႔ ဆက္သြယ္ ေဆာင္႐ြက္ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ က်ိဳက္လတ္ စခန္းႏွင့္
ဖ်ာပုံစခန္း အၾကား (သို႔) ဖ်ာပုံစခန္းႏွင့္ ရန္ကုန္ စခန္း အၾကား နည္းပညာပိုင္း ဆုိင္ရာ
ျပဳျပင္ရန္ လိုအပ္ခ်က္မ်ားကို ကၽြမ္းက်င္သူမ်ား ေစလႊတ္ၿပီး ကြင္းဆင္း စစ္ေဆး
ေဆာင္႐ြက္ သြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။
၂။ ADSL
လိုင္းမ်ား တိုးခ်ဲ႕တပ္ဆင္ေပးရန္ ကိစၥႏွင့္ ပတ္သက္၍ ေမးျမန္းခ်က္ အေပၚ ဧရာ၀တီ တိုင္းေဒသႀကီး
မအူပင္ ခ႐ိုင္ မအူပင္ၿမိဳ႕တြင္ လက္ရွိ ADSL ၄၈ လိုင္း တပ္ဆင္ထားရာ ၄၁
ခုတပ္ဆင္အသုံးျပဳလ်က္ရွိၿပီး လက္က်န္ ခုနစ္လိုင္း က်န္ရွိပါသည္။ ဝန္ႀကီးဌာန အေနျဖင့္
ခ႐ိုင္ၿမိဳ႕ႀကီးမ်ားအား ADSL စနစ္ တိုးခ်ဲ႔ တပ္ဆင္ ႏုိင္ေရး စီစဥ္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိရာ
၂၀၁၃-၂၀၁၄ ဘ႑ာေရး ႏွစ္အတြင္း မအူပင္ခရို္င္ မအူပင္ၿမိဳ႕ တြင္ လက္ရွိ တပ္ဆင္ထားေသာ
ADSL ၄၈ လိုင္းအျပင္ ထပ္မံ၍ ၂၄ လိုင္း DSLAM တစ္ခု တိုးခ်ဲ႕
တပ္ဆင္ ထားသြား မည္ျဖစ္ပါသည္။ အင္တာနက္ စနစ္ကို ႀကိဳးဖုန္း၊ မိုဘိုင္း ဖုန္းမ်ားျဖင့္
သုံးစြဲ၍ ရပါသည္။ ထို႔အျပင္ WiFi စနစ္ ကိုလည္း ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ငန္းႏွင့္ ပုဂၢလိက
လုပ္ငန္းရွင္မ်ား ပူးတြဲ အေကာင္ အထည္ေဖာ္ ေဆာင္႐ြက္ရန္ စီစဥ္လ်က္ ရွိၿပီး ၿမိဳ႕ႀကီးမ်ားတြင္
စတင္ေဆာင္႐ြက္ရန္ လ်ာထားပါသည္။ လုပ္ငန္း အေကာင္ အထည္ေဖာ္ ေဆာင္႐ြက္ၿပီးစီးပါက
အင္တာနက္လိုင္းမ်ား ပိုမိုတိုးခ်ဲ႕သုံးစြဲလာႏိုင္မည္ ျဖစ္ပါသည္။
ေဆာက္လုပ္ေရး
ဝန္ႀကီးဌာနႏွင့္ ပတ္သက္၍ ေမးျမန္းမႈ အေပၚ ေဆာင္႐ြက္မႈ အေျခ အေနမ်ား
၁။
ေခ်ာင္းကို ျဖတ္သန္း သြားရေသာ ေက်း႐ြာအုပ္စု ရွစ္အုပ္စု အတြင္းရွိ ရြာေပါင္း ၂၀ ေန
ျပည္သူလူထု မ်ား အဆင္ေျပ ေခ်ာေမြ႔ေစရန္ႏွင့္ တစ္ေျပးညီ စီးပြားေရး ဖြံ႔ၿဖိဳး
တိုးတက္ေစရန္ ၿမိဳ႕ ကုန္းတံတား၏ လက္ရွိ တံတား အေျခအနမွာ ေရလမ္းေၾကာင္း
က်ဥ္းေျမာင္းၿပီး တံတားမွွာ နိမ့္ေနသည့္ အတြက္ ေရးလမ္း ကင္းလြတ္ အျမင္ႏွင့္ ေရလမ္း
ကင္းလြတ္အက်ယ္ ခဲ်႕ေပးရန္ ေမးျမန္းခ်က္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ ၿမိဳ႕ကုန္တံတား၏ လက္ရွိ
အေျခအေနမွာ သစ္သား တံတားအျဖစ္ၿပီး ေရလမ္း ကင္းလြတ္အက်ယ္ ေပ ၄၀မွ ၅၀ အတြင္းႏွင့္
အျမင့္မွာ အျမင့္ဆုံး ေရတက္ အမွတ္ထက္ ၈ ေပမွ ၁၀ ေပခန္႔အထိ ေဘလီ တံတားအျဖစ္
ေျပာင္းလဲ ေဆာင္ရြက္ ႏုိင္ရန္အတြက္ သြားေရာက္ စစ္ေဆး၍ စက္ေလွမ်ား ျဖတ္သန္း
သြားလာႏုိင္ေရး ေဆာင္႐ြက္ ေပးမည္ျဖစ္ ပါသည္။
၂။ ဘိုကေလး
- သာေပါင္း ျမစ္ကူးတံတား အျမန္ၿပီးစီးေရး ေဆာင္ရြက္ေပးရန္ ကိစၥႏွင့္ပတ္သက္၍
ေမးျမန္းခ်က္ အေပၚ ဘိုကေလး ျမစ္ကူးတံတား၏ ပင္မတံတား သံေပါင္မ်ားအား ယခု ၂၀၁၃
ခုႏွစ္ ႏိုဝင္ဘာလ တတိယ ပတ္တြင္ ရရွိမည္ျဖစ္ၿပီး သံေပါင္ လုပ္ငန္းမ်ားကို
စတင္ေဆာင္႐ြက္ မည္ျဖစ္ပါသည္။ သံေပါင္တပ္ ဆင္ျခင္း လုပ္ငန္း မ်ားကို ၂၀၁၄ ခုႏွစ္
ဧၿပီလကုန္တြင္ ၿပီးစီးၿပီး တံတား ၾကမ္းခင္းႏွင့္ လက္ရန္း လုပ္ငန္းမ်ားကို ေမလတြင္
အၿပီး ေဆာင္႐ြက္မည္ ျဖစ္ပါသည္။ ဇြန္လ အတြင္း ႏိုင္လြန္ ကတၱရာခင္းျခင္း လုပ္ငန္း ေဆာင္႐ြက္ၿပီး
ဇြန္လ ကုန္တြင္ တံတား အသုံးျပဳ ႏိုင္မည္ ျဖစ္ပါသည္။
၃။
ပန္းတေနာ္ - ေ႐ႊေလာင္း - ဝါးခယ္မလမ္းမိုင္ (၄/၀)ရွိ ေရႁပြန္ေနရာတြင္ တံတားငယ္
တည္ေဆာက္ရန္ ကိစၥႏွင့္ ပတ္သက္၍ ေမးျမန္းခ်က္ အေပၚ ပန္းတေနာ္ - ေ႐ႊေလာင္း - ဝါးခယ္မ
လမ္းသည္ ၃၆ မိုင္ ၁ ဖာလုံ ရွည္လ်ားၿပီး မအူပင္ခရိုင္ ပန္းတေနာ္ ၿမိဳ႕နယ္
အပိုင္းတြင္ ၂၁ မိုင္ျဖစ္ပါသည္။ ၂၀၁၃-၂၀၁၄ ဘ႑ာေရးႏွစ္တြင္ မိုင္(၄/၀)
ရွိေသာ ေရႁပြန္သည္ ႏွစ္ကာလ ၾကာျမင့္ေနၿပီး ေရစီးသြားလာမႈ ပိတ္ဆို႔ေ နေသာ ေနရာတြင္
၁၀ ေပ အရွည္ ၂၄ ေပ အက်ယ္ သံကူကြန္ကရစ္ တံတား တစ္စင္း ေဆာင္႐ြက္လ်က္ ရွိပါေၾကာင္း
ေျဖၾကားအပ္ပါသည္။
ရထားပို႔ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီးဌာနႏွင့္
ပတ္သက္၍ ေမးျမန္းမႈအေပၚ ေဆာင္ရြက္မႈ အအေျခအေနမ်ား
၁။
လႈိင္သာယာ - စေကၠာ့ - ပုသိမ္ ရထားလမ္းႏွင့္ လႈိင္သာယာ - စေကၠာ႔ - ဟသၤာတ ရထား လမ္းပိုင္းတြင္
ရထားေျပး ဆြဲမည္ဆိုပါက နံနက္ပိုင္းတြင္ လႈိင္သာယာမွ ထြက္ရွိ၍ ညေနပိုင္းတြင္ ဟသၤာတ /
ပုသိမ္ဘက္မွ ထြက္ရွိမည္ ဆိုပါက ေဒသအတြင္း သြားလာေရး အဆင္ေျပ မည္ ျဖစ္သျဖင့္
ေဆာင္႐ြက္ေပးရန္ ေမးျမန္းခ်က္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ လိႈင္သာယာ - စေကၠာ ့- ဟသၤာတ
လမ္းပိုင္းႏွင့္ လိႈင္သာယာ - စေကၠာ့ -ဟသၤာတ လမ္းပိုင္း ေဖာက္လုပ္ ၿပီးစီးပါက
ျမန္မာ့ မီးရထား၊ စီးပြားေရး ဌာနႏွင့္ ပို႔ေဆာင္ေရး ဌာနမွ တာဝန္ ရွိသူမ်ား
လာေရာက္ၿပီး ေဒသခံ ျပည္သူမ်ား၏ သေဘာထား ဆႏၵကို ေမးျမန္း၍ ေဒသခံ ျပည္သူမ်ား၏
သေဘာဆႏၵ အတိုင္းသာ ရထား ခရီးစဥ္ မ်ားကို ေျပးဆြဲ ေပးသြားမည္ျဖစ္ ပါေၾကာင္း ရွင္းလင္း
ေျဖၾကား အပ္ပါသည္။
ပို႔ေဆာင္
ဆက္သြယ္ေရးႏွင့္ ေဆာက္လုပ္ေရး ဆပ္ေကာ္မတီ
No comments:
Post a Comment