Saturday, November 30, 2013

ေရႊဂံုတိုင္ ခံုးေက်ာ္ တံတား ၿပီးစီး၍ ယာဥ္ စမ္းသပ္ ေမာင္းႏွင့္မည္


ရန္ကုန္ ႏိုဝင္ဘာ ၂၉
ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီး အစိုးရ အဖြဲ႔၏ လမ္းညႊန္ ခ်က္အရ ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္ သာယာေရး ေကာ္မတီ၏ ႀကီးၾကပ္ မႈျဖင့္ Capital Development Ltd., သည္ ရန္ကုန္ အေနာက္ပိ္ုင္း ခရိုင္ ဗဟန္းၿမိဳ႕နယ္ ကမာၻေအး ေစတီလမ္း ေပၚရွိ ဓမၼေစတီ လမ္းဆံုႏွင့္ ေရႊတိဂံု လမ္းဆံု ေနရာတို႔ကို ျဖတ္ေက်ာ္
သြားလာႏိုင္သည့္ ေရႊဂံုတိုင္ ခံုးေက်ာ္ တတားကို ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာလ ၁၂ ရက္က စတင္ တည္ေထာင္ခဲ့ၿပီး ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ႏိုဝင္ဘာ၃၀ ရက္တြင္ တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္း ၿပီးစီး၍ ဒီဇင္ဘာ ၁ ရက္ မြန္းတည့္ ၁၂ နာရီတြင္ ယာဥ္မ်ား ျဖတ္သန္း ေမာင္းႏွင္ စမ္သပ္မႈ ျပဳလုပ္ၿပီး ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္ သာယာေရး ေကာ္မတီသို႔ လႊဲေျပာင္းေပးအပ္ သြားမည္ ျဖစ္သည္။
အဆုိပါ တံတား ဒီဇိုင္းအား JFE Engineering Corporation မွ ေရးဆြဲ ထုတ္လုပ္ၿပီး Capital Development Ltd., မွ သံကူ ကြန္ကရစ္ တံတား အမ်ိဳးအစားျဖစ္ၿပီး တံတားရက္မမ်ားကို Steel Box Gitder ၁၀ ခန္းႏွင့္ Plate Girder ႏွစ္ခန္း ထည္သြင္း ထားကာ သံကူကြန္ကရစ္ လြန္တူးဘိုးပိုင္ျဖင့္ တည္ေဆာက္ၿပီး ယာဥ္သြားလမ္း ေလးလမ္း ပါဝင္သည္။ လမ္းအက်ယ္ ၃ ဒသမ ၂၅ မီတာ ယာဥ္သြားလမ္း ေလးလမ္း၊ ဝဲ/ ယာတစ္ဖက္ တစ္ခ်က္စီတြင္ ၀ ဒသမ ၆ မီတာ အက်ယ္ျဖင့္ စုစုေပါင္း ၁၄ ဒသမ ၂ မီတာ (၄၅ ဒသမ ၅၉ေပ) ျဖစ္သည္။
ထိုတံတား အရွည္မွာ ပင္မတံတား မီိတာ ၄၈၀၊ ေတာင္ေျမာက္ ခ်ဥ္းကပ္လမ္း ႏွစ္ဖက္အရွည္ ၁၄၆ ဒသမ ၇၅ မီတာ၊ ေတာင္ဘက္ျခမ္း ၈၀ ဒသမ ၇ မီတာ၊ ေျမာက္ဘက္ျခမ္း ၅၆ ဒသမ ၀၅မီတာ စုစုေပါင္း ၆၂၇ ဒသမ ၇၅ မီတာ (၂၀၅၉ ဒသမ ၅၅ ေပ) ျဖစ္ၿပီး တံတား ကင္းလြတ္အျမင့္ ၅ ဒသမ ၅ မီတာ (၁၈ ေပ) ႏွင့္ အျမင့္ဆံုး ယာဥ္ခံႏိုင္ဝန္မွာ တန္ ၆၀ ျဖစ္သည္။ ယင္းတံတား ေပၚတြင္ ေမာင္းႏွင္ႏိုင္ေသာ မိုင္ႏႈန္းမွာ ၅၁ ကီလိုမီတာ/နာရီျဖစ္ၿပီး ယင္းေရႊဂံုတိုင္ ခံုးေက်ာ္ တံတားသည္ သတ္မွတ္ ကာလအတြင္း ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္ သာယာေရး ေကာ္မတီ၏ ႀကီးၾကပ္မႈျဖင့္ Capital Development Ltd., မွ အၿပီး တည္ေဆာက္ ႏိုင္ျခင္း ေၾကာင့္ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈ၊ ခရီးသြား ျပည္သူမ်ား ခရီးၾကန္႔ၾကာမႈ အခက္အခဲမ်ား ေျပေလ်ာ့ သြားမည္ ျဖစ္သည္။

No comments:

Post a Comment