Sunday, August 3, 2014

ေညာင္ဦးၿမဳိ႕သုိ႔ ေမြးျမဴေရးဆုိင္ရာ ေဆးတကၠသုိလ္မွ ေနာက္ဆုံးႏွစ္ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူမ်ားေရာက္ရွိ၊ ေက်းရြာမ်ားသုိ႔ သြားေရာက္ေလ႔လာၿပီး အခမဲ႔ ကြင္းဆင္းကုသမွဳမ်ား ေဆာင္ရြက္

ေညာင္ဦး ၾသဂုတ္ ၂
ေမြျမဴေရးဆုိင္ရာ အမွတ္(၂) ေရဆင္းေဆးတကၠသုိလ္မွ  ေနာက္ဆုံးႏွစ္  ေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူမ်ား သည္ ပုဂံ/ေညာင္ဦးေဒသ သုိ႔ လာေရာက္ၿပီး ေဒသႏၱရ ဗဟုသုတမ်ား ကြင္းဆင္းေလ႔လာရန္ႏွင္႔ ေက်းရြာမ်ားသို႔  သြားေရာက္ၿပီး ေမြးျမဴေရးဆုိင္ရာ လုပ္ငန္းမ်ားတြင္ အခမဲ႔  ကုသေပးမည္ျဖစ္ရာ ဇူလုိင္ ၃၁ ရက္၊ နံနက္ ၈ နာရီ  အခ်ိန္က ေညာင္ဦးၿမဳိ႕ အေထြေထြအုပ္ခ်ဳပ္ေရးဦးစီးဌာန၊ အေနာ္ရထာခန္းမ၌ အဆုိပါ  ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူ  မ်ားႏွင္႔ ႀကဳိဆုိေတြ႕ဆုံပြဲ အခမ္းအနား က်င္းပျပဳလုပ္ ခဲ႔ေၾကာင္း သိရသည္။  

အခမ္းအနားတြင္   ေညာင္ဦးခရုိင္ အေထြေထြအုပ္ခ်ဳပ္ေရးဦးစီးဌာန၊  ခရုိင္အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴး    ဦးတင္ထူးေမာင္က အဖြင္႔အမွာစကား ေျပာၾကားၿပီး၊ ေက်းလက္ေနျပည္သူမ်ားကုိ   ႀကဳိတင္ကာကြယ္ေရး  နည္းလမ္းမ်ား    ဝုိင္းဝန္းေဆြးေႏြး     အႀကံျပဳေပးၾကရန္  တုိက္တြန္းေျပာၾကားခဲ႔သည္။ ထုိ႔ေနာက္ ေရဆင္း အမွတ္(၂) ေဆးတကၠသုိလ္မွ ဒုတိယပါေမာကၡခ်ဳပ္  ဦးရဲထြဋ္  ေအာင္(သင္ၾကားေရး) က ေညာင္ဦးၿမဳိ႕နယ္အတြင္း ကြင္းဆင္းေလ႔လာမည့္ ရည္ရြယ္ခ်က္မ်ားကုိ ရွင္းလင္းေျပာ  ၾကားၿပီး ၊ ေရဆင္း  အမွတ္(၂)   ေဆးတကၠသုိလ္မွ   (ေဆးခန္းဆုိင္ရာပညာရပ္မ်ားအသင္းဥကၠဌ)၊   ပါေမာကၡ ေဒါက္တာ ေအာင္ေအာင္က အခမ္းအနားသုိ႔ တက္ေရာက္လာသည့္  ဌာနဆုိင္ရာအႀကီးအကဲမ်ားႏွင္႔  ဝန္ထမ္းမ်ား အား ေက်းဇူးတင္စကား ေျပာၾကားခဲ႔သည္။ 
အဆုိပါ  ကြင္းဆင္းေလ႔လာသည့္  ေမြးျမဴေရးဆုိင္ရာ  ေဆးတကၠသုိလ္မွ ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူမ်ား  အဖဲြ႕သည္  စုစုေပါင္းအင္အား (၂၅၀)  ဦးခန္႔ရွိၿပီး အမွတ္(၂) ေဆးတကၠသုိလ္မွ ဆရာတစ္ဦး၊ ဆရာမတစ္ဦးတုိ႔  လုိက္ပါႀကီးၾကပ္ၿပီး အဖဲြ႕တစ္ဖဲြ႕လွ်င္ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူ(၂၅) ေယာက္ႏွဳန္းခဲြ၍ ေညာင္ဦးၿမဳိ႕နယ္အတြင္းမွ  ေက်းရြာအုပ္စုမ်ားျဖစ္သည့္   ကုန္းတန္းႀကီးအုပ္စု၊   တူရြင္းတုိင္အုပ္စု၊  ေညာင္တုိအုပ္စု၊  ကူရြာအုပ္စု၊ နပၸလင္    အုပ္စု၊ ေတာင္ဘအုပ္စု၊ ဂန္႔ဂါအုပ္စု၊ ေတာင္ဇင္းအုပ္စု၊  ဝါခင္းႀကီးအုပ္စုႏွင္႔  ေျမနဲအုပ္စုမ်ားသုိ႔  သြားေရာက္ၿပီး ဇူလုိင္ ၃၁ ရက္မွ ၾသဂုတ္ ၂ ရက္ေန႔အထိ အခမဲ႔ ကြင္းဆင္းကုသေပးမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ အဆုိပါ ကြင္းဆင္းကုသမွဳအဖဲြ႕အား ေညာင္ဦးခရုိင္/ၿမဳိ႕နယ္တုိ႔မွ တိ/ေမြးကု ဝန္ထမ္းမ်ားက လုိအပ္သည့္အကူအညီမ်ား  ျဖည့္ဆည္း ေဆာင္ရြက္ေပးသြားမည္  ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။   

No comments:

Post a Comment