၂၀၁၉ ခုႏွစ္ န၀မတန္းဘက္စုံထူးခၽြန္ လူရည္ခၽြန္မ်ားကို ေခါင္တိုင္လူရည္ခၽြန္အပန္းေျဖစခန္းဖြင့္လွစ္၍ အင္းေလးေဒသတစ္ခြင္ ေဒသႏၱရဗဟုသုတမ်ား ရရွိေစရန္ ေလ့လာေရးခရီးစဥ္မ်ား ပို႔ေဆာင္ေပး လ်က္ရွိသည္။
အဆိုပါ အင္းေလးေခါင္တိုင္ လူရည္ခၽြန္စခန္းရွိ န၀မတန္းလူရည္ခၽြန္စခန္းမွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးႏွင့္ န၀မတန္းလူရည္ခၽြန္လူငယ္အခ်ိဳ႕အား ေတြ႕ဆုံေမးျမန္းမႈကို ေဖာ္ျပအပ္ပါသည္ -
ဦးဝင္းေမာင္(ညႊန္ၾကားေရးမွဴး)
အင္းေလးေခါင္တိုင္လူရည္ခၽြန္စခန္းမွဴး
ကၽြန္ေတာ္တို႔ အင္းေလးေခါင္တိုင္ လူရည္ခၽြန္အပန္းေျဖစခန္းမွာ ဒီႏွစ္ လူရည္ခၽြန္ ၁၇၇ ဦးရွိၿပီး ႀကီးၾကပ္သူ ဆရာ ဆရာမ ၁၈ ဦးပါ ပါတယ္။ ဒီလူရည္ခၽြန္ ေတြကေတာ့ ေမ ၂ ရက္ေန႔ကစၿပီး အင္းေလးေဒသရဲ႕ အထင္ကရေနရာေတြနဲ႔ ေညာင္ေ႐ႊၿမိဳ႕ေပၚက အထင္ကရေနရာ ေတြကို ေလ့လာ မွာပါ။ ေနာက္ရက္ေတြ မွာေတာ့ ပင္းတယ ေ႐ႊဥမင္၊ ဟိုပုံးၿမိဳ႕ ေမြေတာ္ကကၠဴ၊ ထမ္စမ္းဂူနဲ႔ ေတာင္ႀကီး ၿမိဳ႕နယ္မွာရွိတဲ့ အထင္ကရေနရာေတြကို ေလ့လာၾကမွာပါ။ အခုလို ထူးခၽြန္ ထက္ျမက္တဲ့ ကေလး ေတြကို လူရည္ခၽြန္ စခန္းေတြဖြင့္လွစ္ၿပီး ေလ့လာေရး ေစလႊတ္ျခင္းအားျဖင့္ မတူညီတဲ့ေဒသႏၱရ ဗဟု သုတေတြကို သိရွိခြင့္ရရွိသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေနာင္တစ္ခ်ိန္သူတို႔ေတြ ေခါင္းေဆာင္ျဖစ္တဲ့အခါ မတူညီတဲ့ ေဒသႏၲရ ဗဟုသုတေတြကို သိရွိၿပီးျဖစ္တဲ့ အတြက္ ပိုၿပီးေတာ့ အေထာက္အကူျဖစ္ လာႏိုင္ လိမ့္မယ္လို႔ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္။ အခုလို ဘက္စုံထူးခၽြန္ထက္ျမက္ၿပီး စံျပျဖစ္တဲ့ကေလးေတြကို ခ်ီးေျမႇာက္ေပး တာဟာ အလြန္ေကာင္းတဲ့အစီအစဥ္ ျဖစ္ပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုရင္ ဒီကေလးေတြ ဟာ ေက်ာင္းခန္းထဲမွာပဲ ႀကီးျပင္းလာသူေတြျဖစ္တယ္။ ဒီလိုခရီး ေတြထြက္ျခင္းအားျဖင့္ နယ္ေျမအေန အထားေတြအားလုံးကို ေလ့လာခြင့္ရတဲ့ အတြက္ ေကာင္းပါတယ္။ အင္းေလး ေခါင္တိုင္စခန္းဟာ ရာသီဥတုလည္း သာယာတဲ့အတြက္ သူတို႔ေတြလည္း ေပ်ာ္႐ႊင္ၾကပါတယ္။
မျမင့္ျမတ္မ်ိဳးသူ
အထက(၁)လက္ပံတန္း
ပဲခူးတိုင္းေဒသႀကီး၊ သာယာ၀တီခ႐ိုင္၊ လက္ပံတန္းၿမိဳ႕နယ္ဒီလူရည္ခၽြန္ခရီးစဥ္မွာ ေလွတစ္ခါမွ မစီးဖူး ေတာ့ အင္းေလးကန္ထဲမွာ ေလွစီး ရတာ အလြန္ပဲေပ်ာ္ပါတယ္။ အင္းေလး ေဒသမွာရွိတဲ့ တိုင္းရင္း သားေတြရဲ႕ ႐ိုးရာ ယဥ္ေက်းမႈေတြ၊ လက္မႈအႏုပညာ လုပ္ငန္းေတြကို ေလ့လာခြင့္ရတယ္။ ေဒသခံေတြ ရဲ႕ ေဖာ္ေ႐ြမႈေတြကိုလည္း ေတြ႕ခြင့္ရတယ္။ ရက္ကန္းစင္ေတြ၊ ပိုးထည္ခ်ည္ထည္လုပ္ငန္း ေတြ၊ ပန္းထိမ္ လုပ္ငန္းေတြကို ေလ့လာရတဲ့အတြက္ ဗဟုသုတေတြလည္းရပါတယ္။ လူရည္ ခၽြန္ေတြက စပ္စပ္စုစုနဲ႔ သိခ်င္တာေတြကို လည္း ေသခ်ာရွင္းျပေပးတဲ့အတြက္ သိခ်င္တာေတြကို ေသေသခ်ာ ခ်ာသိခြင့္ ရခဲ့ပါတယ္။ လူရည္ခၽြန္ျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစားၾကပါလို႔ ေမာင္ေလးညီမေလး ေတြကို တိုက္တြန္း ခ်င္ပါတယ္။
မခိုင္ေ႐ႊရည္သင္း
အထက - မလြန္မေကြးတိုင္းေဒသႀကီး၊ သရက္ခ႐ိုင္၊
မင္းလွၿမိဳ႕နယ္
ဒီလူရည္ခၽြန္ ခရီးစဥ္အတြင္းမွာ အင္းေလးေဒသရဲ႕ သဘာ၀ေတြ၊ အင္းေလးေဒသမွာရွိတဲ့ ေဒသခံ တိုင္းရင္း သားေတြရဲ႕ အလုပ္အကိုင္ေတြ အမ်ားႀကီး ကို ေလ့လာရပါတယ္။ အရင္ကလည္း မေရာက္ဖူး ေသးတဲ့အတြက္ အလြန္ပဲ ေပ်ာ္ဖို႔ေကာင္းၿပီး စိတ္ဝင္စားဖို႔လည္း ေကာင္းပါတယ္။ လူရည္ခၽြန္ တစ္ေယာက္ ျဖစ္ဖို႔ အတြက္ ရည္မွန္းခ်က္လည္းရွိရမယ္၊ ႀကိဳးစားအားထုတ္မႈလည္းရွိရပါမယ္။ ကံ၊ ဉာဏ္၊ ဝီရိယသုံးခုလုံး ျပည့္စုံရပါမယ္။ ေနာက္ထပ္လူရည္ခၽြန္ေတြျဖစ္ဖို႔အတြက္ လည္း မဆုတ္မနစ္ ဇြဲလုံ႔လနဲ႔ ဆက္ၿပီး ေတာ့ ႀကိဳးစားၾကပါလို႔ တိုက္တြန္းခ်င္ ပါတယ္။
ေမာင္ခန္႔ညားနႏၵ
ရန္ကုန္အေနာက္ပိုင္းခ႐ိုင္၊
ကမာ႐ြတ္ၿမိဳ႕နယ္။
ပညာေရးတကၠသိုလ္ေလ့က်င့္ေရး
အထက္တန္းေက်ာင္း(TTC)
ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ အ႒မတန္းနဲ႔ န၀မတန္း ႏွစ္ထပ္ကြမ္းလူရည္ခၽြန္ ျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က ငယ္ငယ္ ကတည္းက လူရည္ခၽြန္ျဖစ္ခ်င္ခဲ့တာပါ။ အဲဒါေၾကာင့္ အ႒မတန္းမွာလည္း အမ်ား ႀကီးႀကိဳးစား ခဲ့ပါတယ္။ အ႒မတန္းလူရည္ ခၽြန္အေနနဲ႔ ပုဂံမွာေလ့လာေရးခရီးထြက္ ရင္း သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ေတြ႕ၿပီး ေနာက္ပိုင္း ေနာက္ႏွစ္မွာလည္း အင္းေလးကို ဆက္ၿပီးသြားႏိုင္ဖို႔အတြက္ ထပ္ၿပီး ႀကိဳးစားရမယ္ဆိုတဲ့ စိတ္အျပည့္ျဖစ္ လာပါတယ္။ ေနာက္ထပ္လည္းေငြေဆာင္ မွာ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ေတြ႕ရေအာင္ ဆက္ၿပီး ႀကိဳးစားမွာပါ။ ဒီေန႔ မနက္ပိုင္း မွာ ေငြထည္လုပ္ငန္းကိုေလ့လာခြင့္ရပါတယ္။ အဲဒီမွာ ေငြထည္ လက္မႈလုပ္ငန္း ေတြ ထုတ္လုပ္ေနတာကို ေသခ်ာေလ့လာ ခြင့္ရပါတယ္။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ ရက္ကန္း႐ုံ မွာ ရက္ကန္းရက္ေနတာေတြကိုလည္း ေသခ်ာေလ့လာခြင့္ ရတာေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ တစ္ခါမွ မေတြ႕ဖူးေသးတာ ေတြကို ေလ့လာရတာျဖစ္လို႔ အလြန္ပဲ စိတ္ဝင္စားဖို႔ေကာင္းပါတယ္။ ေနာက္ထပ္ ညီေလး၊ ညီမေလးေတြကို ေျပာခ်င္တာ က စိတ္ဓာတ္ေရာ၊ စည္းကမ္းေရာ၊ ပညာ ေရး၊ အားကစား မွာပါ ဘက္စုံထူးခၽြန္တဲ့ လူရည္ခၽြန္ေတြျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစားပါ။ လူရည္ခၽြန္ျဖစ္တာ အလြန္ပဲ ဂုဏ္ယူဖို႔ ေကာင္းပါတယ္လို႔ ေျပာခ်င္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ကို ဆရာက ေျပာဖူးပါတယ္။ လူရည္ခၽြန္ဆိုတာ တက္ႂကြတဲ့ လူငယ္ေတြ လို႔ ေျပာပါတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ ကိုယ္တိုင္ ေလ့လာထားတာေတြကို သူငယ္ခ်င္းေတြ သာမက လက္လွမ္းမီရာကို ေျပာျပမယ္။ တိုင္းရင္းသားေတြရဲ႕ ႐ိုးရာဓေလ့ေတြကို ပိုမိုၿပီးေတာ့ ထင္ရွားလာေအာင္ လုပ္ခ်င္ ပါတယ္။
ေတြ႕ဆုံေမးျမန္း - ဇင္ဦး(ျမန္မာ့အလင္း)
ဓာတ္ပုံ - သီဟစည္သူ
ဓာတ္ပုံ - သီဟစည္သူ


No comments:
Post a Comment