Thursday, July 20, 2017

စားသုံးသူသတင္းျပန္ၾကားေရးႏွင့္ တုိင္ၾကားမႈလက္ခံေဆာင္ရြက္ေရးဌာန (CICC) ႐ုံး ေရႊဘုိၿမိဳ႕၌ ဖြင့္လွစ္



ေရႊဘုိ၊ ဇူလုိင္ ၂၀
စစ္ကုိင္းတုိင္းေဒသႀကီး၊ ေရႊဘိုခ႐ုိင္ စားသုံးသူေရးရာဦးစီးဌာန၏ စားသုံးသူသတင္းျပန္ၾကားေရးႏွင့္ တုိင္ၾကားမႈ လက္ခံ ေဆာင္ရြက္ေရးဌာန (Consumer Information And Complaint Center) ႐ုံးဖြင့္ပဲြကုိ အမွတ္(၃) ရပ္ကြက္၊ စည္ပင္သာယာ ေစ်းႀကီးေျမာက္ဘက္ရွိ၊ (L) ပုံသ႑ာန္ေရွ႕ အေဆာက္အဦတြင္ ဇူလုိင္လ ၂၀ ရက္ နံနက္ ၁၀ နာရီက က်င္းပျပဳလုပ္သည္။

အခမ္းအနားတြင္ ဒုတိယခ႐ုိင္အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴး ဦးမ်ိဳးႏုိင္ကအမွာစကားေျပာၾကားၿပီး စားသုံးသူေရးရာ ဦးစီးဌာန၊ ခ႐ုိင္ဦးစီးမွဴး ဦးေက်ာ္ေငြက ဦးစီးဌာန၏ ေမွ်ာ္မွန္းခ်က္ျဖစ္ေသာ စားသုံးသူမ်ား လုံၿခံဳစိတ္ခ်ရမႈရွိေစရန္၊ ရည္မွန္းခ်က္ျဖစ္ေသာ စားသုံးသူအခြင့္အေရးႏွင့္ စားသုံးသူအက်ိဳးစီးပြား ကာကြယ္ေရးေဆာင္ရြက္ရန္၊ ထုတ္ကုန္မ်ားလုံၿခံဳစိတ္ခ်ရမႈ ရွိေစေရးေဆာင္ရြက္ရန္၊ ကုန္စည္ႏွင့္ ဝန္ေဆာင္မႈမ်ား၏ အရည္အေသြး စီမံခန္႔ခဲြမႈႏွင့္ သုေတသနလုံၿခံဳေရး လုပ္ငန္းမ်ားေဆာင္ရြက္ရန္ႏွင့္ ႐ုံးဖြင့္လွစ္ရျခင္း ရည္ရြယ္ခ်က္မ်ားကုိ ရွင္းလင္း ေဆြးေႏြးရာ တက္ေရာက္လာသူမ်ားက သိရွိလုိသည္မ်ား ေမးျမန္းၾကသည္။
အဆုိပါ႐ုံးဖြင့္လွစ္ျခင္းျဖင့္ စားသုံးသူေတြ အခြင့္အေရး ရရွိၿပီး အခြင့္အေရးေတြကုိ သိရွိအသုံးခ်ျခင္းအားျဖင့္ မိမိေပးလုိက္ရသည့္ တန္းဖုိုးႏွင့္ညီမွ်ေသာ ကုန္ပစၥည္းႏွင့္ ဝန္ေဆာင္မႈမ်ားကုိ အရည္အေသြးျပည့္ျပည့္ဝဝ ရရိွေစမည္ျဖစ္ေၾကာင္း စားသုံးသူေတြဝယ္ယူသုံးစဲြၾကသည့္ ကုန္ပစၥည္းႏွင့္ ဝန္ေဆာင္မႈမ်ားအေပၚ ယုံၾကည္စိတ္ခ်ရမႈ ပုိရွိလာျခင္းျဖင့္ စီးပြားေရး အေျခအေနေပး သေလာက္ ဝယ္ယူသုံးစဲြလာၾကမည္ျဖစ္ရာ ယွဥ္ၿပိဳင္စြမ္းအား ျမင့္လာၿပီး ထုတ္လုပ္သူႏွင့္ဝန္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းရွင္မ်ားအတြက္လည္း ပုိမုိအက်ိဳးျဖစ္ထြန္းလာမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ခ႐ုိင္စားသုံးသူေရးရာ ဦးစီးမွဴးထံ၏ ေျပာၾကားခ်က္အရ  သိရသည္။
(ခင္ဦးစုိးေဝ)

No comments:

Post a Comment