ေမာင္ေတာ ဇန္န၀ါရီ ၁၄
ရခုိင္ျပည္နယ္ ေမာင္ေတာခရုိင္အတြင္း
လစ္လပ္သြားေသာေနရာမ်ားအတြက္ အမ်ိဳးသား ေက်ာင္းဆရာ ၅၀၀ ေက်ာ္ ခန္႔အပ္ၿပီး ျဖစ္ေၾကာင္း
ယေန႔ နံနက္ ၉ နာရီက ေမာင္ေတာၿမိဳ႕ အထက(၁)ခန္းမ၌ က်င္းပသည့္ ေန႔စားလေပး မူလတန္းျပ ဆရာေလာင္း
မ်ားႏွင့္ ေတြ႕ဆုံပြဲအခမ္းအနားအၿပီးတြင္ ျပည္နယ္ ပညာေရးမွဴး ဦးေအာင္ေက်ာ္ထြန္းကေျပာသည္။
ေမာင္ေတာၿမိဳ႕နယ္ႏွင့္
ဘူးသီးေတာင္ၿမိဳ႕နယ္တုိ႔သည္ ဆရာမမ်ားေနထုိင္ေရး၊ အခက္အခဲရွိသည့္ ေဒသျဖစ္သျဖင့္ အမ်ိဳးသား
ေက်ာင္းဆရာမ်ားကုိ တာ၀န္ေပးအပ္ျခင္းျဖစ္သည္။ ေမာင္ေတာ ခရုိင္အတြင္း လစ္လပ္သည့္ ေမာင္ေတာၿမိဳ႕နယ္အတြက္
၂၈၈ ဦးႏွင့္ ဘူးသီးေတာင္ၿမိဳ႕နယ္ အပါအ၀င္ လစ္လပ္ေနရာ မ်ားအတြက္ ၂၅၃ ဦးကုိခန္႔ထားျခင္းျဖစ္ကာ
စုစုေပါင္း အမ်ိဳးသား ေက်ာင္း ဆရာဦးေရ ၅၄၁ဦး ခန္႔ထားခဲ့ၿပီး ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ျပည္နယ္ပညာေရးမွဴးဦးေအာင္ေက်ာ္ထြန္းက
"ေဒသကအခုတည္ၿငိမ္ေနပါၿပီ။ လုံၿခဳံေရးဆုိင္ရာ လုိအပ္တဲ့အပုိင္းေတြကုိလည္း ျပည္နယ္/ခရုိင္အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴးေတြနဲ႔
ညွိႏႈိင္းၿပီး ေဆာင္ရြက္ထားပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဌာနက အစဥ္အလာအရ ေန႔စားလေပး တစ္ႏွစ္
အစမ္းခန္႔ထားၿပီး ဆရာအတတ္ ပညာေတြေပးတယ္၊ သင္တန္းေတြ ေပးတယ္။ သင္တန္းေတြေပးၿပီးရင္ အျမဲတမ္း
၀န္ထမ္းအျဖစ္ ခန္႔အပ္ၿပီးေတာ့ ၀န္ထမ္းတစ္ေယာက္ ရပုိင္ခြင့္ရွိတဲ့အခြင့္အေရးေတြ ရရွိေအာင္
ေဆာင္ရြက္ေပးသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္"ဟုေျပာသည္။
ေမာင္ေတာႏွင့္ ဘူးသီးေတာင္ၿမိဳ႕နယ္တုိ႔မွ
သြားလာေရးခက္ခဲေသာေဒသမ်ားရွိ ေက်ာင္းမ်ားမွ ဆရာမမ်ားအား ၎တုိ႔၏ ေနရပ္ေဒသမ်ားသုိ႔ ေျပာင္းေရႊ႕ခြင့့္ျပဳခဲ့ရာ
ေမာင္ေတာၿမိဳ႕နယ္အတြင္း လစ္လပ္သြားေသာေနရာတြင္ ခန္႔ထားသည့္ အသက္ (၃၅)ႏွစ္ေအာက္ ေန႔စားလေပးမူလတန္းျပဆရာေလာင္း
(၂၈၈) ဦးအား ျပည္နယ္ပညာ ေရးမွဴးက ယေန႔တြင္ေတြ႕ဆုံ၍ ၾသ၀ါဒ အမွာစကားေျပာၾကားခဲ့သည္။
ေန႔စားလေပးေက်ာင္းဆရာအျဖစ္
ေမာင္ေတာၿမိဳ႕နယ္ တရင္းေက်းရြာ အမကတြင္ တာ၀န္က်သည့္ ဆရာဦးေအးထြန္းက "ေမာင္ေတာေဒသမွာရွိတဲ့
ေဒသခံကေလးေတြရယ္၊ ျမန္မာႏိုင္ငံမွာရွိတဲ့ ကေလးေတြကို သူတို႔ရဲ႕ ေရွ႕အနာဂတ္အတြက္ ပညာတတ္ေတြ
ျဖစ္ေအာင္၊ တုိင္းျပည္ဖြံ႕ၿဖိဳးတုိးတက္ေအာင္ ကုိယ္တတ္ထားတဲ့ပညာကို ျပန္လည္မွ်ေ၀သင္ၾကားေပးႏိုင္တဲ့
ေက်ာင္းဆရာအျဖစ္ တစ္ေထာင့္တစ္ေနရာကေန ပါ၀င္ခြင့္ရတဲ့အတြက္၀မ္းသာပါတယ္။ ေက်ာင္းဆရာဆိုတာကေတာ့
မည္သည့္လူမ်ဳိးျဖစ္ေစ မသိနားမလည္တဲ့ ကေလးေတြကို စာသင္ရမယ့္ တာ၀န္ရွိပါတယ္။ အဲဒီကေလးေတြကို
ပညာေရး ဘက္မွာ ထူးခၽြန္ေအာင္ ကုိယ္စြမ္းညဏ္စြမ္းရွိသေရြ႕ သင္ၾကားေပးသြားမွာပါ” ဟုေျပာသည္။
သတင္း - ဇင္ဦး၊ ကုိမင္း
ဓာတ္ပုံ - သီဟစည္သူ
No comments:
Post a Comment