Thursday, June 23, 2016

လူမႈဝန္ထမ္း၊ ကယ္ဆယ္ေရးႏွင္‌့ျပန္လည္ေနရာခ်ထားေရးဝန္ႀကီးဌာန၊ ရက္(၁၀၀)စီမံခ်က္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ ေဆာင္႐ြက္ေနမႈမ်ားအား ဆန္းစစ္သည့္ အခမ္းအနားက်င္းပ


ေနျပည္ေတာ္ ဇြန္ ၂၃
လူမႈဝန္ထမ္း၊ ကယ္ဆယ္ေရးႏွင့္ ျပန္လည္ေနရာခ်ထားေရးဝန္ႀကီးဌာန၊ ျပည္ေထာင္စု ဝန္ႀကီး ေဒါက္တာ ဝင္းျမတ္ေအးသည္ ယေန႔နံနက္ ၁၀နာရီခြဲတြင္ အဆိုပါ ဝန္ႀကီးဌာန အစည္း အေဝးခန္းမ၌ က်င္းပေသာ ဝန္ႀကီးဌာန၏ ရက္(၁၀၀)စီမံခ်က္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ ေဆာင္႐ြက္ ေနမႈမ်ားအား ဆန္းစစ္သည့္ အခမ္းအနားသို႔ တက္ေရာက္အမွာစကား‌ေျပာၾကားသည္။

ထို႔သို႔ေျပာၾကားရာတြင္ ဝန္ႀကီးဌာနမွ လက္ရွိလုပ္ေဆာင္လ်က္ရွိေသာ လုပ္ငန္းမ်ားမွ လုပ္ငန္းအလိုက္ ၿပီးစီးမႈအ‌ေျခအေနမ်ား၊ ႀကဳံေတြ႕ရေသာ အခက္အခဲမ်ား၊ ယင္းအခက္အခဲ မ်ားအား ရင္ဆိုင္ေက်ာ္လႊား ျပန္လည္ေဆာင္႐ြက္ႏိုင္မည့္ နည္းလမ္းမ်ားအား ရွင္းရွင္းလင္လင္း ျဖစ္ေစဖို႔အတြက္ ေဆြးေႏြးရန္ျဖစ္ပါေၾကာင္း၊ ဝန္ႀကီးဌာနမွ ေဆာင္႐ြက္လ်က္ ရွိသည့္ ဥပေဒမ်ား၊ အတည္ျပဳျပဌာန္းၿပီးျဖစ္သည့္ ဥပေဒမ်ားကိုနည္းဥပေဒမ်ား လ်င္ျမန္စြာ ထြက္ေပၚလာႏိုင္ရန္ ႀကိဳးစားၾကရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ‌ေျပာၾကားသည္။
ထို႔ေနာက္ ေဆြးေႏြးပြဲသို႔ တက္ေရာက္လာသူမ်ားက မိမိတို႔ဌာနအလိုက္ အစီရင္ခံ တင္ျပၾကသည္။
ဆက္လက္၍ ကယ္ဆယ္ေရးဦးစီးဌာနမွ ခ်င္းျပည္နယ္၊ ေျမၿပိဳဆည္မ်ားႏွင့္ပတ္သက္၍ ေဆာင္႐ြက္ၿပီးစီးမႈမ်ား၊ သဘာဝေဘး စီမံခန္႔ခြဲေရးတြင္ ထိေရာက္ျမန္ဆန္စြာ ေဆာင္႐ြက္ႏိုင္ရန္ ေဆာင္႐ြက္မႈေနမႈမ်ား၊ အေရးေပၚစီမံခန္႔ခြဲမႈ ဗဟိုဌာန (Emergency Operation Center) အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္းလုပ္ငန္းမ်ား၊ သဘာဝေဘးႀကိဳတင္သတိေပးခ်က္မ်ား ထုတ္ျပန္ႏိုင္ေရး အတြက္ SSB စက္မ်ားဝယ္ယူျဖည့္တင္းျခင္းႏွင့္ သဘာဝေဘးအႏၲရာယ္က်ေရာက္သည့္ ေဒသ မ်ားမွ သတင္းအခ်က္အလက္မ်ား မွန္ကန္စြာ ရရွိေရးအတြက္ ေဆာင္႐ြက္ေနသည့္ KOBO Mobile Application ကိစၥမ်ား၊ သဘာဝေဘးဆိုင္ရာ အသိေပး Mobile Application ေရးဆြဲျခင္းလုပ္ငန္းမ်ား၊ ျပည္သူလူထုကိုယ္တိုင္ပါဝင္ေသာ မုန္တိုင္းေဘးအႏၲရာယ္ ဇာတ္တိုက္ ေလ့က်င့္ခန္းမ်ား ေဆာင္႐ြက္မႈအ‌ေျခအေနမ်ား၊ သဘာဝေဘးအသိပညာေပး လက္ကမ္း စာေစာင္မ်ား၊ နံရံကပ္ပိုစတာမ်ားအား တိုင္းရင္းသား ဘာသာစကားမ်ားျဖင့္ျပဳစု၍ ျပည္သူ လူထုအား ျဖန္႔ေဝရန္ ေဆာင္႐ြက္ ေနသည့္ အ‌ေျခအေနမ်ားကို ရွင္းလင္းတင္ျပၾကသည္။
ဆက္လက္၍ ရခိုင္ျပည္နယ္ဖြံ႕ၿဖိဳး တိုးတက္ေရးႏွင့္ပတ္သက္၍ ဝန္ႀကီးဌာနအသီးသီးမွ ေပးပို႔လာေသာ ျပည္နယ္ ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရးအတြက္ ဆက္လက္ေဆာင္႐ြက္ေနသည့္ ကိစၥမ်ားကို ရွင္းလင္းတင္ျပရာ ျပည္ေထာင္စု ဝန္ႀကီးမွ က႑အလိုက္ ပူးေပါင္းေဆာင္႐ြက္ရမည့္ ကိစၥ မ်ားအား ေဆြးေႏြးေပးသည္။

ထို႔အျပင္ ဝန္ႀကီးဌာန၏ ေဆာင္႐ြက္ခ်က္မ်ားႏွင့္ပတ္သက္၍ ျပည္သူမ်ား၏ တုန္႔ျပန္မႈကို သိရွိမွသာ ျပည္သူမ်ားအတြက္ ပိုမိုအက်ိဳးျပဳႏိုင္မည့္ နည္းလမ္းမ်ားကို ရွာေဖြ ေဆာင္႐ြက္ ႏိုင္မည္ျဖစ္၍ လူမႈဝန္ထမ္း၊ ကယ္ဆယ္ေရးႏွင့္ျပန္လည္ေနရာခ်ထားေရး ဝန္ႀကီးဌာန၏ ေဆာင္႐ြက္မႈမ်ားမွ ကယ္ဆယ္ေရးပစၥည္းမ်ား ေထာက္ပံ့မႈႏွင့္ပတ္သက္၍ ျပည္သူမ်ား၏ တုန္႔ျပန္မႈ ဆန္းစစ္လႊာ ထုတ္ျပန္ႏိုင္ေရး ေဆြးေႏြးခဲ့ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။ 

No comments:

Post a Comment