ရန္ကုန္-ဒလ ကူးတို႔သေဘၤာဆိပ္တစ္ခုျဖစ္ေသာ နန္းသီတာဆိပ္ကမ္းမွ
ပန္းဆိုးတန္းလမ္းသို႔ ဆက္သြယ္ ထားသည့္စက္ေလွကား တပ္ လူကူးခံုးေက်ာ္တံတားတစ္စင္း တည္ေဆာက္လ်က္ရွိၿပီး
စက္တင္ဘာလ လယ္တြင္ ၿပီးစီးေအာင္ တည္ေဆာက္ သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး
ေကာ္မတီ၊ အင္ဂ်င္နီယာဌာန (လမ္းႏွင့္တံတား)မွ သိရွိရသည္။
နန္းသီတာသေဘၤာဆိပ္တြင္ ရန္ကုန္ျမစ္ တစ္ဖက္ကမ္းရွိ ဒလ၊ ေကာ့မႉး၊
တြံေတးစသည့္ ၿမိဳ႕နယ္မ်ားမွ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းသို႔ ေန႔စဥ္ လူဦးေရေလးေသာင္းႏွင့္ ေျခာက္ေသာင္းၾကား
ကူးလူးဆက္သြယ္ သြားလာ လ်က္ရွိေၾကာင္း ကူးတို႔သေဘၤာလက္မွတ္အေရာင္းဌာန၏ လက္မွတ္ေရာင္းခ်ရမႈမ်ားအရ
သိရသည္။
သေဘၤာဆိပ္အား နံနက္ ၅ နာရီမွ ည ၉ နာရီအထိ ေန႔စဥ္အသုံးျပဳလ်က္ရွိၿပီး
လမ္းျဖတ္ကူးသူမ်ား ယာဥ္မေတာ္တဆျဖစ္ပြားမႈ ေလ်ာ့နည္းေစေရးႏွင့္ ခရီးသြားျပည္သူမ်ား အႏၲရာယ္ကင္းစြာ
သြားလာႏိုင္ေရး အတြက္ အဆိုပါ လူကူးခုံးေက်ာ္တံတားကို တည္ေဆာက္ရျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ပန္းဆိုးတန္း-နန္းသီတာ လူကူးခုံးေက်ာ္တံတားကို ေျခာက္လမ္းသြား
ကမ္းနားလမ္းမႀကီးႏွင့္ ေလးလမ္းသြား တိုးခ်ဲ႕ကမ္းနားလမ္းသစ္တို႔အေပၚမွ ျဖတ္သန္းတည္ေဆာက္လ်က္ရွိကာ
Schindler အမွတ္တံဆိပ္ စက္ေလွကားႏွစ္စင္းလည္း တပ္ဆင္အသုံးျပဳသြားမည္ျဖစ္သည္။
လူကူးခုံးေက်ာ္တံတားမွာ အရွည္ေပ ၂၁၀ ရွိၿပီး အက်ယ္ ၁၂ ေပ
ႏွင့္ အျမင့္ေပ ၂၀ ရွိေၾကာင္း သိရသည္။ လက္ရွိအခ်ိန္တြင္ တံတားတည္ေဆာက္မႈမွာ ၆၀ ရာခိုင္ႏႈန္း
ၿပီးစီးေနၿပီျဖစ္သည္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး နယ္နိမိတ္အတြင္း လူအသြားအလာမ်ားေသာ
ေနရာမ်ားႏွင့္ေက်ာင္းရွိေသာ ေနရာမ်ား တြင္ ယာဥ္အႏၲရာယ္ ျဖစ္ပြားမႈမ်ား ေလၽွာ႔ခ်ရန္
လူကူးခုံးေက်ာ္တံတားမ်ား တည္ေဆာက္လ်က္ရွိၿပီး ယခုႏွစ္ အတြင္း လူကူးခုံးေက်ာ္တံတားသုံးစင္း
တည္ေဆာက္သြားမည္ျဖစ္ကာ မဂၤလာဒုံၿမိဳ႕နယ္ ေအာင္ဆန္း သူရိယလွေသာင္းေက်ာင္းေရွ႕ရွိ တံတားမွာၿပီးစီးေနၿပီျဖစ္ၿပီး
ကမၻာေအးေစတီလမ္း ဂမုန္းပြင့္ကုန္တိုက္ အနီး၌ လူကူးခုံးေက်ာ္တံတားတစ္စင္း တည္ေဆာက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း
သိရသည္။
အဆိုပါ ပန္းဆိုးတန္း-နန္းသီတာ လူကူးခုံးေက်ာ္တံတားၿပီးစီးပါက
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ စက္ေလွကားတပ္ထား ေသာ ပထမဆုံး လူကူးခုံးေက်ာ္တံတားတစ္စင္း ျဖစ္လာမည္ျဖစ္သည္။
No comments:
Post a Comment