Monday, August 4, 2014

ျမန္မာ- ဂ်ပန္အသင္း ပညာရည္ ထူးခၽြန္ဆု ရရွိသူမ်ား ဂ်ပန္ႏိုင္ငံသို႔ ေလ့လာေရးခရီး သြားေရာက္မည္

ရန္ကုန္ ဩဂုတ္ ၃
ျမန္မာ- ဂ်ပန္အသင္း (MJA)က ဦးစီး၍ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ တကၠသိုလ္ဝင္ စာေမးပြဲတြင္ ထူးခၽြန္စြာ ေအာင္ျမင္ခဲ့ၾကသည့္ ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူမ်ားအနက္ (၂၀)အား ေ႐ြးခ်ယ္ၿပီးျဖစ္၍ "ျမန္မာ- ဂ်ပန္အသင္း ပညာရည္ ထူးခၽြန္ဆု ဂ်ပန္ႏိုင္ငံေလ့လာေရးခရီး အစီအစဥ္ ၂၀၁၄" အျဖစ္ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာလဆန္းတြင္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံသို႔ (၇)ညအိပ္ (၈)ရက္ ေလ့လာေရးအား ေစလႊတ္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။

ထိုအစီအစဥ္အတြက္ ေနျပည္ေတာ္ ေကာင္စီနယ္ေျမ အပါအဝင္ တိုင္းေဒသႀကီးႏွင့္ ျပည္နယ္ အလိုက္ သတ္မွတ္ထားသည့္ အဆင့္ဝင္သူ သိပၸံဘာသာတြဲမွ (၈၀)ႏွင့္ ဝိဇၨာဘာသာတြဲမွ (၂၁)ဦး ေပါင္း (၁၀၁)ဦးထံ အဆိုျပဳလႊာမ်ား ေခၚယူခဲ့ရာ (၉၉)ဦးထံမွ အဆိုျပဳလႊာမ်ား လက္ခံရရွိခဲ့ေၾကာင္း၊ ထိုသူမ်ားအနက္မွ အသင္းက ခ်မွတ္ထားေသာ ထူးခၽြန္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေ႐ြးခ်ယ္ေရး အေျခခံမူမ်ားႏွင့္အညီ စိစစ္ၿပီး သိပၸံဘာသာတြဲမွ (၄၀)၊ ဝိဇၨာ ဘာသာတြဲမွ (၁၂)ဦး ေပါင္း (၅၂)ဦးအား လူေတြ႕ စစ္ေဆးရန္ ေခၚယူ၍ ရန္ကုန္၊ ေနျပည္ေတာ္ႏွင့္ မႏၲေလး တို႔တြင္ လူေတြ႕ စစ္ေဆးမႈမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
လူေတြ႕ စစ္ေဆးၿပီးေနာက္ အသင္း၏ ထူးခၽြန္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေ႐ြးခ်ယ္ေရး ေကာ္မတီသည္ သိပၸံ ဘာသာတြဲမွ ေမာင္ရန္ေအာင္ၿဖိဳး (ထ-၃ ၊ ျမစ္ႀကီးနား)၊ မခင္ျပည့္စုံထြန္း (ထ-၁ လြိဳင္ေကာ္)၊ မယြန္းေ႐ႊလႊာ (ထ-၁ ဘားအံ)၊ မေဘြႏွဲမ္းဆုန္ (ထ-၃ ဟားခါး)၊ မဝတ္ရည္နႏၵာ (ထ-၈ ေမာ္လၿမိဳင္)၊ မစိုးစႏၵီ (ထ-၂ စစ္ေတြ)၊ ေမာင္ေကာင္းထက္သူေက်ာ္ (ထ-၄ ေတာင္ႀကီး)၊ မစိုးစႏၵီသိန္း (ကပက၊ ျမပန္းသဇင္၊ ေရဦး)၊ ေမာင္ဆန္နီေအးဝင္း (ထ-၁ ၿမိတ္)၊ မခန္႔ေဆြထက္ (ထ-၁ ျပည္)၊ မသြယ္သြယ္စိုး (အထက၊ ဆိပ္ျဖဴ)၊ ေမာင္လင္းထက္ေအာင္ (အထကတြဲ၊ စေလ(ဘက) ခ်မ္းျမသာစည္)၊ မသီရိထက္ႏိုင္ (အထက ေလ့က်င့္ေရး၊ ကမာ႐ြတ္)၊ ေမာင္စိုးျပည့္ေမာင္ (ထ-၂ ပုသိမ္)၊ ေမာင္သီဟထက္ႏိုင္ (ထ-၁ ေနျပည္ေတာ္၊ ေဇယ်ာသီရိ) တို႔ကို လည္းေကာင္း၊ ဝိဇၨာ ဘာသာတြဲမွ မတင့္တင့္လႈိင္ (အထကခြဲ ေ႐ႊေက်ာင္း၊ ဇလြန္)၊ မစုျမတ္သူ (အထကခြဲ သေျပေခ်ာင္း၊ ေညာင္တုန္း)၊ မသင္းသင္းခိုင္ (အထက လုံးတုံ၊ နမ့္မြန္း၊ မိုးၫွင္း)၊ မေအးခ်မ္းေမ (အထက ေမာ္လူး၊ အင္းေတာ္)၊ မဇင္မိုးထက္ (အထက ႐ြာေတာ္၊ ေအာင္လံ) တို႔ကို လည္းေကာင္း အတည္ျပဳ ေ႐ြးခ်ယ္ခဲ့ေၾကာင္း သိရွိရသည္။

အဆိုပါ အစီအစဥ္ကို ျမန္မာႏိုင္ငံႏွင့္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံတို႔အၾကား သံတမန္ ဆက္ဆံေရး ထူေထာင္ခဲ့မႈ ႏွစ္ ၆၀ ျပည့္ အထိမ္းအမွတ္ လႈပ္ရွားမႈ အျဖစ္ ေဆာင္႐ြက္ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။

No comments:

Post a Comment