Tuesday, August 23, 2016

ျပည္သူမ်ားက ေငြေၾကး၀န္ေဆာင္မႈမ်ားအား စနစ္တက်သုံးစြဲေရး အသိပညာေပး စာေစာင္ထုတ္ေ၀

ေနျပည္ေတာ္ ၾသဂုတ္ ၂၃
ျပည္သူမ်ား ေငြေၾကး၀န္ေဆာင္မႈ စနစ္တက်သုံးစြဲေရး အေျခခံအသိပညာ ေပးစာေစာင္မ်ား ထုတ္ေ၀ျဖန္႔ခ်ိျခင္း အခမ္းအနားကုိ ၾသဂုတ္ ဒုတိယပတ္က စီမံကိန္းႏွင့္ ဘ႑ာေရး၀န္ႀကီးဌာန အစည္းအေ၀းခန္းမ၌ က်င္းပရာ စီမံကိန္းႏွင့္ ဘ႑ာေရး ၀န္ႀကီးဌာနမွ တာ၀န္ရွိသူမ်ား၊ ႏုိင္ငံတကာဖြံ႕ၿဖိဳးေရး မိတ္ဖက္အဖြဲ႕အစည္းမ်ား ၊ UNDP-UNCDF ၊LIFT Fund ႏွင့္ အေသးစားေငြေရးေၾကးေရး အဖြဲ႕အစည္းမ်ားမွ ကုိယ္စားလွယ္မ်ား တက္ေရာက္သည္။

အခမ္းအနားတြင္ စီမံကိန္းႏွင့္ ဘ႑ာေရး၀န္ႀကီးဌာန ဒုတိယ၀န္ႀကီး ဦးေမာင္ေမာင္၀င္းက အမွာစကားေျပာၾကားရာတြင္ ႏုိင္ငံေတာ္အစုိးရသည္ ၀င္ေငြနည္းျပည္သူမ်ား၏ လူမႈစီးပြားေရးဖြံ႕ၿဖိးတုိးတက္ေရးကုိ အေလးထားေဆာင္ရြက္ေနေၾကာင္း၊ ျပည္သူမ်ား ေငြေၾကး၀န္ေဆာင္မႈမ်ားကုိ က်ယ္က်ယ္ျပန္႔ျပန္႔ သုံးစြဲႏုိင္ေရးအတြက္ ေငြေၾကး၀န္ေဆာင္မႈက႑ ဖြံ႕ၿဖိဳး တုိးတက္ေရးအတြက္ ျပည္သူမ်ားအားလုံး ပါ၀င္ႏုိင္ေသာ ေငြေၾကး၀န္ေဆာင္မႈက႑ ျဖစ္ထြန္းေစေရးအတြက္ လမ္းျပ ေျမပုံေရးဆြဲ ေဆာင္ရြက္ေနေၾကာင္း၊ ျပည္သူမ်ားအၾကား ေငြေၾကး၀န္ေဆာင္မႈသုံးစြဲေရး အေျခခံ အသိပညာေပးေရး လုပ္ငန္းစဥ္မ်ား ေဆာင္ရြက္ျခင္းသည္ လုပ္ငန္းစဥ္တစ္ရပ္အျဖစ္ ပါ၀င္ေၾကာင္း၊ ယခုကဲ့သုိ႔ ေငြေၾကး၀န္ေဆာင္မႈ သုံးစြဲေရး အေျခခံအသိပညာေပး စာေစာင္မ်ားထုတ္ေ၀ျခင္းသည္ ျပည္သူမ်ားအား ေငြေၾကး၀န္ေဆာင္မႈသုံးစြဲေရး အသိပညာေပး လုပ္ငန္းအတြက္ အလြန္အေရးႀကီးၿပီး က်ယ္က်ယ္ျပန္႔ျပန္႔ ဆက္လက္ေဆာင္ရြက္ရန္ျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာၾကားသည္။
ဆက္လက္၍ ေငြေရးေၾကးေရး ႀကီးၾကပ္စစ္ေဆးေရးဦးစီးဌာနမွ ညႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ ေဒါက္တာစႏၵာဦးက ရွင္းလင္း ေျပာၾကားသည္။
ထုိ႔ေနာက္ LIFT Fund မွ Program Specialist ဦးျမင့္ေက်ာ္က အေျခခံ ေငြေၾကးအသိပညာေပး စာေစာင္ထုတ္ေ၀ေရး ေဆာင္ရြက္ခဲ့သည့္ လုပ္ငန္းစဥ္အဆင့္ဆင့္ကုိ ရွင္းလင္းေျပာၾကားသည္။

ထုိ႔ေနာက္ ေငြေရးေၾကးေရး ႀကီးၾကပ္စစ္ေဆးေရးဦးစီးဌာန ညႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္က ျပည္တြင္းျပည္ပ အေသးစား ေငြေရးေၾကးေရး အဖြဲ႕အစည္းမ်ားအား အေျခခံေငြေၾကး အသိပညာေပးစာေစာင္မ်ားအား လႊဲေျပာင္းေပးအပ္သည္။ ထုိ႔ေနာက္ စီမံကိန္းႏွင့္ ဘ႑ာေရး၀န္ႀကီးဌာန ဒုတိယ၀န္ႀကီးသည္ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရးမိတ္ဖက္ အဖြဲ႕အစည္းမ်ား၊ အေသးစား ေငြေရးေၾကးေရး အဖြဲ႕အစည္းမ်ားမွ တာ၀န္ရွိသူမ်ားအား ရင္းရင္းႏွီးႏွီးေတြ႕ဆုံၿပီး အေသးစားေငြေရးေၾကးေရး လုပ္ငန္းက႑ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရးလုပ္ငန္းစဥ္မ်ားအား ေဆြးေႏြးခဲ့ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။

No comments:

Post a Comment